5 movies that you recommend ♥

By Sandra Đukić - 12:01:00

                                                      Ćao svima! :)

Zadnjih dana sam opsednuta filmovima sa filmotopia.com! Odledala sam mnogo dobre filmove i odlučila da podelim to sa vama! Pokazaću vam 5 filmova koji su mi se najviše svideli. :) Inače ja jako volim da gledam filmove kojima je fanr: akcija, romantika, avantura i drama. Ovi filmovi su uglavnom tog žanra! ☺

1. Divergent


Žanr:

-Akcija
-Romantika
-Avantura

Opis filma: U Čikagu se u dalekoj budućnosti ljudi dele na 5 frakcija koje predstavljaju vrline: miroljubivi, uceni, neustrasivi, nesebicni i cestiti. Tris (Beatris) saznaje da je ona jedna od divergentnih - osoba koja se ne uklapa ni u jednu grupu. Smatra se da su divergentni ljudi opasni pa zato Trisin život postaje u opasnosti ako se sazna da je divergentna...
Ostalo saznajte u filmu jer ne zelim da otkrijem. :)

Moje misljenje:

Ovaj film je fantastičan! Inače jako volim filmove u kojima su spojena 2 žanra - akcija i romantika. ♥
Film je zaista sjajan i preporučijem da ga pogledate na ovom linku: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/divergent/
Ocena: 10/10

2. Instrugent


Žanr:

-Avantura
-Naučna
-Fantastika
-Triler

Opis filma: Ovo je nastavak filma Divergent. U ovom filmu Tris i 4 još uvek beže od Jenanin. Ostatak neustarisih pronalaze kod cestitih. Kasnije se Tris neocekivano predaje Jenan jer je potreban 100% divergent da bi se otvorila kutija koju je njena majka stitila zivotom...
Ostatak filma saznajte sami. :) ♥

Moje misljenje:

Kao i divergent, ovaj film je fantastičan. Ako ga pogledate, sigurno će vam se svideti! Još uvek je u akciji što je super! Film pogledajte na ovom linku: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/insurgent/
Ocena: 10/10

3. Vampire academy


Žanr:

-Akcija
-Fantazija
-Komedija

Opis filma: Rouz je polu vampir polu čovek. Ona sa ostalima koji su slični sebi pohadja akademiju za vampire ''Sv. Vladimir''. Postoje 2 vrste vampira: Moroi su miroljubivi i žive u harmoniji sa ljudima dok su Strigoji zli vampiri koji ubijaju zbog krvi. Rouz i ostali treba da zastite moroe i ubijaju strigoe. Odgledajte film do kraja i videćete sta se desama! ♥

Moje misljenje:

Ovaj film mi se svidja jer volim da gledam filmove sa vampirima. Sadržaj filma mi je okej iako se na više mesta pojavljuje krv (ne volim da je vidim). Film gledajte ovde: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/vampire-academy/

Ocena: 9/10

4. The fault in our stars


Žanr:
-Drama

Opis filma:Dvoje mladih ljudi se upoznaju u grupi za podrsku obolelima od raka. Oni se zaljubljuju i ako su bolesni i postaju sve bliskiji...
Ostatak saznajte sami! ♥

Moje misljenje:

Ovo je jedan jako tuzan film sa (za mene) neocekivanim zavrsetkom... Preporučujem da ga pogledate jer je zaista super film! Gledajte ga na ovom linku: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/fault-stars/

Ocena: 9/10

5. Aquamarine


Žar:

-Fantazija
-Komedija

Opis filma: Posle velike oluje, mnogo riba dospeva u bazen kluba, a medju njima je i sirena. Ona treba da se uda za sirenu koju ne voli pa je zato pobegla. Ima 3 dana da dokaze da ljubav postoji ili ce morati da se uda za srenu koju ne voli...

Moje misljenje: 

Ovo je fantastican film! Inače volim filmove o sirenama i bicima koja ne postojepa mi se ovaj jako svidja. Svidja mi se kraj koji nisam ocekivala! Sve pohvale! ♥ Gledajte film ovde: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/aquamarine/

To bi bilo to. ♥ Ovi filmovi su stvarno super. Obavezno ih pogledajte i napišite misljenje u komentare! ☺

Voli vas







  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. volim sve filmove ali DIvergent najvise <3 takodje sam ih gledala na filmotopiji :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divergent sam gledala, super je, Insurgent vec neko vreme planiram, VA sam gledala i ok je, ali knjige su mnogo bolje (ima ih 6 + 6 spin of), ipak steta sto nece snimati vise. TFIOS je prelep film, mada mi kraj nije bas neocekivan, pretpostavljala sam da ce tako nekako da se zavrsi. Ovaj peti nisam gledala, mozda pogledam nekad.

    ОдговориИзбриши
  3. Sve sam odgledala i svi su odlični! Jedva čekam nastavak Vampirske Akademije. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Od svih ovih filmova, ja sam gledala samo 'Krive su zvezde'. Ostale još uvek nisam, ali nameravam svakako. <3 Hvala na preporukama! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divergent i Insurgent su dva najsavrsenije filma. Bas sam pre neki dan zavrsila knjigu treceg dela i plakala sam sto se zavrsilo, ali opet jedva cekam film. Procitaj knjigu ako ti se stvori prilika.♥♥

    Na mom blogu je haul pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Gledala sam vampirsku akdaemiju fil niej nesto u odnosu na knjige ali ok je :)
    pogledacu aquamarine izgleda zanimljivo.
    milicas-worldofnarnia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥