10 songs that are on the play list of my phone ♥

By Sandra Đukić - 11:36:00

 Zdravo svima! ♥

Juče sam htela da resetujem telefon, ali mi traži neku šifru pa sam ga resetovala na svoj način. Jednostavno sam pobrisala sve gluposti iz njega. Ostale su samo slike. ☺ Pošto ja ne mogu bez muzike, odmah sam u telefon ubacija svoje omiljene pesme. Setila sam se u tom trenutku 13 pesama. Odlucila sam da vam pokazem 10 omiljenih pesama iz moga telefona! Obavezno ih odslusajte! :D

1. Ariana Grande - Break free


2. Ariana Grande FT. Iggy Azeal - Problem



3. Jesie J, Ariana grande, Nicki Minaj - Bang Bang FT. Ariana Grande, Nicki Minaj



4. Avicii - Hey brother (Lyric)



5. Ariana grande - One Last Time (Official)



6. Birdy - Skinny Love



7. Britney Spears, Iggy Azalea - Pretty Girls



8. David Guetta - Hey mama (official video) ft. Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack



9. Ellie Goulding - Love me Like You Do


10. Indila - Derniere Danse




Ove pesme su fantasticne i obavezno ih poslusajte. ;) Koja je casa omiljena pesma (pesme)? Napisite u komentare! ♥

Voli vas


  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Super post, kao i blog!
    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Da budem iskrena, za većinu ovih pesama nisam čula, ali pesme Ellie Goulding- Love me Like You Do i Birdy- Skinny Love obožavam :D.

    http://nellablogdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastične pjesme, sbe ih znam ♥♥ Moja trenutno najdraža je Whistle while you work *-* ♥

    Molim vas posijetite moj blog: kreativanblog.blogspot.com :3

    ОдговориИзбриши
  4. Za neke znam, a za neke ne, ali sve ću ih preslušati. :D Pošto slabo slušam muziku, trenutno sam u fazi da čak i onda kada je slušam, uglavnom odaberem nešto domaće, valjda mi tokom leta to više odgovara, ne znam. :D ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a uvek slusam muziku. YT mi je uvek ukljucen! ♥♥♥

      Избриши
  5. Odličan post ! Slušamo skoro iste pjesme i vidim da mnogo voliš Arianu Grande . ♥

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. odličan post,znaš sve ijednu znam i slušam ustvari ne znam ovu hey mama ali nakanjivam se da je poslišam ..trenutno sam na tome da slušam DJ-eve npr.Avicii,Calvin Harris,Hardwell,Martin Garrix...odgovara mi takva muzika trenutno ,ali primjetila sam da si ti veliki fan Ariane Grande i ja ju vooolim <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  7. Vidi se da baš voliš Arianu. Ja obožavam nju,Taylor i Selenu ,predivne su mi.Inače,najviše slušam od ovih Hey mama i One last time,predivne pesme!

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥