tag

Would You Rather tag

By Sandra Đukić - 14:34:00



-Bas sam gledala jedan tag na tijaninom bloggu i veoma mi je izgledao zabavan. ☺ Pošto već dugo nije bilo tagova, odlučila sam da uradim ''Would You Rather - tag''. Krećem sa pitanima. ☺

1. Kada bi morala da biraš, da li bi radije izašla raščupane kose sa šminkom ili sa urednom kosom bez šminke?


-Zašto uvek prvo idu najteža pitanja? Pa, definitivno bih izabrala drugu ponudu. Jedino ako bi imao način da sakrijem neurednu kosu, izasla bih sa prvom ponudom. ☺

2. Da li bi radije da nemaš obrve ili nemaš trepavice?

-Takodje jedno od pitanja gde je odluka teška. Mislim da bih radije da nemam obrve jer postoji olovka sa kojom se crta pa mislim da bih tako resila stvar. ☺

3. Da li bi radije nosila MC hammer pantalone ili bajkerski šorc?

-Radije bih nosila bajkerski šorc jer bih sa MC hammer pantalonama izgledala svesno. ☺

4.Da li bi radije išla sa više pudera ili rumenila?

Mislim da bih definitivno odabrala puder. Nisam jedna od devojaka koje vole rumenilo. Mislim da bi puder bio i korisniji i sa moje strane mnogo bolji nego rumenilo.

5. Da li bi radije da imaš lošu boju kose sa lepom frizurom ili lepu boju kose sa lošom frizurom?

-Mislim da bih radije odabrala losu boju kose sa lepom frizurom. ☺Inace, ne znam koja bi to losa frizura bila. ☺

6. Da li bi radije da ti neko oduzme četkice za šminkanje ili maskaru?

-Vise koristim maskaru. Inace, za nanosenje senke za oči koristim četkicu koju dobijem uz nju sjaj za usne je takodje dobija. Zato biram cetkicu za sminkanje. ☺

7. Da li bi radije imala narandžasti ten ili lep ten sa flekama?

-Definitivno bih odabrala ten sa flekama. Ne volim narandžastu boju, a i nisam navikla na ''narandžast ten''. ☺

-To bi bilo to! ☺
Za ovaj tag nominujem:

-Milicu Stanisic
-Sandru Zelen
-Milica, Ana i vesna


  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Tag je super, kao i tvoji odgovori! Mislim da cu uskoro da ga uradim, posto mi izgleda veoma zabavan. :)
    Novi post na mome blogu:
    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22. јун 2015. 17:38

    ti si zavrsila 4. razred i vec se sminkas? inace super post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман22. јун 2015. 17:43

      Da, ali samo nanosim labelo ili sjaj za usne, malo roye senke za oči a maskaru sam prestala odavno da nanosim, ali sam utagu morala odgovoriti. :/

      ~Sandra

      Избриши
  3. Odličan tag kao i odgovori!Ja sam ga uradila!

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Tag je veoma zanimljiv! Jako mi se dopadaju tvoji odgovori i drago mi je da nisu isti kao odgovori drugih devojaka koje su uradile ovaj isti tag. Hvala ti puno na nominaciji, ali ja sam vec odradila ovaj tag. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23. јун 2015. 12:50

    lep post samo tako nastavi i da budes jos bolja bogerka
    stefanov-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Tag je prepreprezanimljiv..Znači, uživala sam čitajući! Baš mi je bilo dosadno, ali ti si tu moju dosadu ubila! Hvala ti! ♥

    Npvi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam čitati ovu vrstu tagova. Sve nam je isto, samo bi ja radije imala obrve i narandžasti ten :)♥

    http://sbeauty14.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma zanimljiv post. :)) Posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. sjajan post :)
    i divni odgovori i ja bih zelela da odg na tag :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogsp

    ОдговориИзбриши
  10. Pitanja su zanimljiva i u potpunosti se slažem sa tvojim odgovorima.

    Flyovanje.blogspot. com
    Uclani se u moj blog, ja se u tvoj uclanjujem.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥