Trip: Kraljevo

By Sandra Đukić - 14:55:00

                                  Zdravo devojke! ☺
Kao sto sam rekla u proslom postu, u ponedeljak sam bila na izletu u Kraljevu. Bilo je divno! Prosto nisam mogla da nesto ne uslikam, a da je zanimljivo ili lepo. Tako da vam donosim slike sa izleta. ☺ Takodje je tu i raspored mesta koje smo posetili. ☺


Prvo smo posetili brdo Ljubic koje se nalazi kod Čačka.









Kao što možete primetiti, sa Ljubica je divan pogled na Čačak. ☺




Tu se nalazila crkva podignuta knezu Lazaru. Ispred je spomenik palim borcima u bitci na Ljubiću.

Na Ljubiću, na ogradjenom prostoru se nalazi spomenik podignut Tanasku Rajicu. Tu smo čuli nesto o njemu. Da ne bih pisala sve sto smo culi, ovde mozete procitati o njemu sve sto vas zanima.












Tu je jos nekoliko slika koje sam uslikala na Ljubicu.










Posle Ljubića, posetili smo ''aerodrom Morava''. Iznad mozete videti slike aviona i helihoptera koje su se nalazili na tom aerodromu. 






Bili smo i u Mataruskoj banji. Iskreno, tamo nije bilo nista posebno. Mozete videti da sam uslikala park. U Mataruskoj banji smo bili samo u parku pa nisam imala prilike nista drugo ni uslikati. ☺



Zatim smo posetili manastir Žiču. Nismo se mnogo zadržali, pa nisam mogla uslikati vise slika. Ispod texta možete videti sve slike koje sam uslikala. ☺






















Predzadnje mesto koje smo posetili bila je Vrnjacka banja. Vreme nam je ispunila setnja do japanskog vrta, rucak u skolskom restiranu i slobodno vreme za kupovinu. Ispod mozete videti jedan deo japanskog vrta ukljucujuci i vodopad koji se nalazi u njemu.











Zadnje mesto koje smo posetili bio je centar grada Kraljeva. ☺ Tu smo imali 45 minuta slobodnog vremena. ☺



Izlet je, sve u svemu bio fantastican! ☺



    


  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Verujem da si se suer provela.
    Poseti moj blog.
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Mogla si da navratiš o mene tj. Čačka...
    Slike su extra *--*

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prema tvojim slikama, shvatam koliko je Kraljevo lepo.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ja jako volim Kraljevo. :) Tamo mi žive baba i deda, baš u centru grada, pa jako volim kada odem kod njih. Bila sam u Mataruškoj i Vrnjačkoj banji, a manastir Žiča je jedan od najlepših koje sam mogla da posetim. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bilo nam je super tamo. :D Odličan post! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Zaisat mislim da si se prelepo provela i zavidim ti! ♥ Nikada nisam bila u Kraljevu, ali nakon ovog tvog posta, jako bih volela da ga posetim! :) Sve što si posetila izgleda zaista prelepo! Jedino što bih ti zamjerila jeste malo loš kvalitet slika, ali sigurna sam da ćeš ti to popraviti!

    Novi post --------------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15. јун 2015. 14:56

      Da. :( To je zbog bas jakog Sunca. :/ Ako bih ih usvetlela bile bi jos osvetljenije i ne bi se bas lepo videlo sve pa nisam uredjivala mnogo. :/

      Избриши
  7. Nikada nisam posetila Kraljeevo ali zbog ovih divnih slika hocu :)


    Novi post na mom blogu-----http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/06/morning-routine-summer-break.html

    ОдговориИзбриши
  8. Nadam se da si se super provela :)

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/ , posjetite moj blog, novi post.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥