Izlet u Šabac ♥

-Ne znam da li ste znali da sam išla na nagradni izlet (od škole) u Šabac. Ako pratite blog od moje prijateljice , onda ste imali prilike da pre ovog posta vidite mesta koja smo posetili. 

-Posle dugog uredjivanja, slike su konacno bile spremne da ih vidite (neke nisu mogle da se lepo osvetle). ☺

-Prvo mesto koje smo posetili bio je Mišar. Naravno, vodič nam je rekao nešto o spomeniku koji je podignut Karadjordju i Mišarskim junacima.






Zatim smo, posle kratke vožnje, došli do parka nauke. ☺Pogledali smo jedan kratak film i dobili brošure, a zatim pošli da vidimo neke pronalaske.





























-Gore možete videti sve izume koji se nalaze u parku. ☺
Posle toga smo bili na spratu zgrade gde smo gledali film o zelenoj energiji. ☺

-Zatim smo posetili glavnu ulicu Šapca. Tu smo imali 1 h 10 min. slobodnog vremena. ☺






Na izlazu iz Šapca smo posetili jedno etno selo.















-Nadam se da vam se svideo post. ☺

-Napiši svoje misljenje o slikama i postu. ☺




Share:

8 коментара

  1. Fotografije su predivne,jako si se potrudila. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  2. Fotografije su pre,i Šabac je mnogo lep grad..

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i odlične slike! Zaista imam osećaj da si se sjajno provela! Nikada nisam bila u Šabcu, ali zaista si mi prenijela lijepu sliku o tom gradu. ♥

    Pogledaj moj blog. Ako ti se svidi, učlani se.
    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Cool post!Fotografije su prelepe.

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije su jako lepe. Nikada nisam bila u Šapcu, ali nije mi toliko daleko i volela bih da ga posetimo nekom prilikom. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su odlične. Mnogo bih volela da vidim globus i tablu za šah. Jesi se slikala sa njima ili si samo njih uslikala? Ja ne bih ni mrtva propustila da se uslikam. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post. Slike su divne, a Sabac je predivan. Toliko ima divnih ulica i zaista puno znamenitosti. Bas mi se dopadaju svi pronalasci. :) ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoo.Ja zivim u Sapcu i zao mi je sto te nisam videla.Hehe XD.Nema veze.Sabac jeste prelep grad :).

    summerteenage.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥