caskajmo: blog, skola, testitanje, izlet...

By Sandra Đukić - 07:53:00

Ne znam kako da zapocnem ovaj post, pa mislim da bi trebalo da vas prvo pitam kako ste proveli zadnje sedmice skole? Provela sam ih učeći. Mislila sam da cu ponovo biti sa 4,81 ali na srecu prosla sam sa 5,00. ☺Mnogo mi bolje ide priroda i drustvo u ovom polugodistu nego u prvom, Jednostavno vise volim istoriju. Ipak, post nije o tome koliko sam se popravila pa cu nastaviti dalje. Nisam pisala od prosle sedmice iz razloga sto sam imala mnogo da vezbam za inicijalne testove koji su bili juce. Imala sam cak 3 inicijalna testa.
Kada sam vec kod testova, prosle sedmice u petak smo imali testiranje. Imala sam 16 od mogucih 20 bodova. Sama sam sebe iznenadila. ☺ 

Posto pored mnogih testova zadnjih sedmica nisam imala mnogo vremena za blog, na leto cu biti mnogo aktivnija. Imam mnogo planova i ciljeva sto se tice blogga za ovo leto. Ocekujte Q&A post, DIY ideje, prelistavanje omiljenih casopisa, sta da radite kada vam je dosadno, pripremanje party-ja, ideje za leto i jos mnogo postova. Sto se tice stastika kod blogga, po prilicno opadaju. Zaista nisam mogla pisati zadnjih sedmica pa su zbog toga opale. Od danas cu svaki dan pisati post. Trudicu se da vam bude sto zabavnije dok citate. Planirala sam da vam ovih dana napisem nekoliko zanimljivih prepisa za zdrave i slatke kuglice, pizza mafine...
Mislim da ce leto biti zabavno.

U ponedeljak sam sa razredom isla na izlet u Kraljevo. Bilo je extra. Svidelo mi se sto smo posetili Vrnjacku banju jer je bilo bas lepo u setnji do Japanskog vrta. Na putu do Kraljeva, posetili smo brdo Ljubic u Čačku. Na Ljubicu je bilo divno! Videli smo spomenik podignut Tanasku Rajiću i crkvu kneza Lazara. Mnogo mi se svidelo sto nam je vodic ispricao(la) istorijske delove o tom mestu. Sve jedno, bilo je mnogo lepo. Ocekujte sutra post o izletu. ☺

Ne moze proći dan dok posle skole ne kupim sladoled koji ce moci duze da traje. Prvo je to bio Bla Bla u casi, a sada je to Topquno clasic ball Koji mi je definitivno omiljeni sladoled! Takodje me mnogo privlaci maximo sumsko voće sa prelivom maline.

                                                     *nisam nasla sliku drugog*

Nekoliko pesama ne prestajem da slusam. 





U poslednje vreme me mnogo privlaci nekoliko bloggva:




Mislim da cu postaviti garget ''komentatori''. Nekoliko devojaka komentarise svaki moj post pa mislim da bi bilo dobro da stavim i taj garget. 

U poslednje vreme bih bas zelela da moj blog postane medijski partner sa nekim stardoll bloggom. Citam redovno i te bloggove. ☺

Sada, brzo uzmite telefon i zovite svoju BFF kako bi napravili ove preukusne palacinke. Ja sam se prosto odusevila. Zaista su preukusne. ☺ Moje mozete pogledati u ovom postu.

Nadam se da ste uzivali u citanju. ☺


  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Odličan post! Slažem se s tobom da bi trebalo da staviš gadžet za komentare.. <33 I ja često slušam ove pjesme, a maximo nisam nikada probala, ne znam zašto...ahahha ♥ Sve u svemu, super post!

    Novi post --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Definitivno cu morati probati te palacinke,predobro izgledaju!

    Pratim te na Google + i GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post :) volim pesmu Waka Waka od Shakire to je odlicna pesma i da nisam ti cestitala na 100 clanova jer me nije bilo neko vreme pa CESTITAM NA 100 CLANOVA CURO DA TI USKORO CESTITAM I NA 200 ♥

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obozavam ovu pesmu od Sase Kovacevica ♥ Cestitam na 100 clanova ♥♥ Mnogo volim bla bla sladoled,kao i Maximo,a ovaj treci nisam probala ♥
    Tek sad sam pronasla tvoj blog i mogu reci da je super.Imas moj follow ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,probala sam ovaj sladoled i sve u svemu,dobar je.
    http://blacknailsartsnails.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan pst! Drago mi je da si prošla 5,00. :)
    I obožavam pesmu Waka Waka. <3

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post!Čestitam i drago mi je zato što si prošla sa 5,00. :D
    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥