#1 Sandra's kitchen~ recept za brze kiflice sa sirom

By Sandra Đukić - 12:47:00

                                       Ćao! ☺



Od kada je poceo raspust, toliko želim da napravim nesto novo. Pažnju su mi ovog puta privukle kiflice sa sirom koje sam napravila. ☺ Kiflice sa slike nisu moje jer mi telefon katastrofa slika kada nema dovoljno svetlosti. Ipak, isto tako izgledaju kifluce koje sam ja napravila. Dakle, donosim vam recept za brze kiflice sa sirom. 

Potrebno:

  • 1 kg brašna
  • 1/2 L male vode
  • Jedna soljica ulja
  • 1 kvasac
  • 1 kašičica soli
  • 1 kašičica šećera
  • 5 jaja
  • 250 g margarina
  • 200 g sira
  • susam


Postupak:

Penasto umutiti jedno jaje i jedno belance. Dodati šećera, malo ulja i vodu pa sve lepo umutiti. Izmrviti kvasac pa ga dodati u jaja.Postepeno dodajući brašno umesiti glatko testo. 
Testo razvući i premazati margarinom. Zatim saviti u štrudlu i iseći na 8 delova. Svaki isečeni deo staviti sa strane. Zatim razvući oklagijom jedan deo, podeliti ga na osmine i filovati sirom umućenim sa 3 jajeta i malo soli.
Motati u kiflice i redjati u podmazan pleh. Isti postupak ponoviti za preostalif 7 delova. Preostalo žumance pomešati sa malo soli i kašikom ulja pa premazati kiflice. 
Kiflice peći u zagrejanoj rerni na 200°C  stepeni. 

Nadam se da će te pokušati da ih napravite jer su preukusne! ☺
Ovu rubriku ću pisati češće jer u poslednje vreme, kao što rekoh, volim da eksperimentišem sa receptima. ☺

                                                               
                             Nabacite komentar: kako vam izgledaju kiflice? ☺



  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Wow.Odlican post.Mislim da cu odmah da napravim kiflice ;).Pozzic

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! :* Možda ti jedino nije bila dobra ideja da postavljaš ovakve postove jer ih već ima na drugim blogovima, ali u svakom slučaju extra si ga napravila! Moram ovo probati jer mnogo volim kiflice! ♥

    Novi post -----------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Joj,moja mama stalno pravi ovakve kiflice,i čini mi se ,nisam sigurna da su čak jako jako slične po receptu.Ukusne su previše i moram je sada naterati da napravi neku haha♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.Ja već znam recept za ove kiflice i iskreno preukusne su. ♥

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Suuuper post, njam njam:3... Obavezno ću probati da napravim te kiflice.
    Sjajan ti je blog:)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17. јун 2015. 17:23

    Nabacujem ti komentar na post! :D

    ОдговориИзбриши
  7. Bas mi se dopada ovaj recept i kiflice izgledaju odlicno. Mozda napravim uskoro. Iskreno, malo sam se iznenadila kada sam videla da ti je ime rubrike skoro identicno kao moje. Ali slobodno ga mozes ostaviti, meni nesmeta. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Moja mama pravi slične i do sada ih ja lično nisam pravila, ali mislim da ću pokušati tokom raspusta. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Joj ja sam toliko smotana tako da bi moralo nesto da se desi. Ili da prospem brasno ili da polomim jaja ili da mi zagore kiflice. Inace tei svaka cast .

    Usput baci pogled na nas blog. Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Uostalom i sama si nekad bila na pocetku i znas kako to ide.
    Pozdrav lepoticeee.
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Mmmmmmmmm....Obozavam kiflice. Moja mama ih pravi iste takve! Izgledaju fenomenalno. Sto kazu,mozes da se udas. Hhahahhaa... Super post!
    Poseti moj blog,spomenula sam te! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Moja mama ih pravi sa jogurtom, znas kako su ukusne! Ja mislim da sir zamenjuje jogurt a ostalo su svi isti postupci i sastojci
    Pogledaj moj blog, imam par novih postova koje nisam reklamirala. ♥ Ako ti se svidja prijavi se. :) http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Bas mi se svidaju kiflice. Nekoliko puta sam ih probala, ali recu mami da ih ponovno napravi. :)

    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Izgledaju odlično i vjerujem da su takve po okusu, ali bakin recept je bakin recept, ostajem pri njemu :')

    laras-corner6.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥