Potrosi 5 proizvoda do 31. juna +finish 4 by 4th of july

By Sandra Đukić - 15:25:00

                                       Hellow drage moje. ♥ 
Kako ste? Ja sam odlicno. Sada sam citala post od hanne Nimac beauty challenge ~ potrosi 5 proizvoda do 31. lipnja (juna). Posto mi se ovaj post mnogo svideo, zelim da ga i ja uradim. :)
Dakle, trebam izabrati 5 proizvoda i potrositi ih do 31. juna. Zatim trebam ostaviti prazne kutijice i bocice i oko 31. juna valjda objaviti post o tome. ♥ Jedva cekam. 
Moji proizvodi:

                                           

Ovaj divno sjaj za usne ste mogli da vidite u postu ''ljubicasta kozmetika''. :) Nisam ga bas toliko cesto koristila i zato biram njega. ♥


S she bunny aura lak za nokte je jedan od mojih omiljenih i nisam ga bas cesto lakirala. :)


Rekla bih da se ovaj ''sjaj'' za usne zove ''Bourjois paris''. Boja mu je cokolade i lepo stoji na usnama. P.S. sorry zbog kvaliteta slika.


Posto je ova olovka za oči koristena, necu pisati naziv jer je zarezan. :( Inace, olovka je bela i ostavlja lep trag. :)


I peti proizvod je takodje ''bourjois paris'' sjaj za usne ali neke boje ruza. :) Ima jak trag. :)

To su moji proizvodi koju cu pokusati da potrosim do 31. juna. :D
Nadam se da cu uspeti. ♥ Sada idemo na 2. deo posta.

finish 4 by 4th of july

Vlasnica blogga ''pametno dete'' me nominovala za tag ''finish 4 by 4th of july '. :) Ja stvarno ne mogu da potrosim 9 proizvoda do tada, pa  zato cu iste proizvode kao gore potrositi. ♥

Danas je 5.5.2015. ~ 31.6.2015./4.7.2015.

P.S. za ovaj tag nominujem:


:)

Voli vas







                                  

  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Preeeenaaaj post! Mozes se uclaniti, posjetiti i komentirati moj blog teensbysara.blogspot.com (my corrner) i imamo dva natjecanja, za blogericu i outfit-natjecanje♥

    ОдговориИзбриши
  2. Isti posgt sam ja napisala malo ranije,ukoliko te zanima pročitaj :)
    Imam isti sjaj za usne,ali ne znam trenutno gde je,super stvarčice

    Post o boljem blogovanju;:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Jako mi se dopada takmicenje. Pokusacu da ispunim "izazov" , ali nista ne garantujem. Hvala ti na nominaciji , divna si. ♥

    Style On First Place

    ОдговориИзбриши
  4. Pošto sam se i ja prudružila TAG-u, drago mi je što ćeš i ti pokušati da trošiš proizvode, videćemo koliko ćemo biti uspešni u tome. :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Lak za nokte izgleda poseban i sjajan :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj lak za nokte je preeeelep! Moram da ga imam. ;)
    Inače obožavam postove ovakvog tipa i odlično si ga uradila.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥