Moji omiljeni komadi nakita

By Sandra Đukić - 18:26:00


Uobicajeno ne koristim mnogo nakita, ali nekoliko najdrazih komada nosim cesce nego ostale. 
Mogu ih uklopiti uz vecinu stvari i super stoje.
P.S. svidja li vam se svetlo na bloggu?
A traka? ;*


Evo sada da ih predstavim sve po redu.

1. Koralna ogrlica


Ovu ogrlicu jednostavno obozavam i ako je ne nosim cesto. :)
Kupila sam je na moru. :) Divno stoji, ali ja bas i ne umem da je uklapam iako je ''perfect''. ♥ *_*

2. Ruza 



Ovu snalu obozavam! :D Kada je bio Savindan, nosila sam nju umesto cveta. Mnogo lepo stoji. To je 3 in 1 ruza. ♥ Znaci, ona je:
~snala
~gumica
~''brosic'' (ima zakackica)
Jednostavno je divna. ♥

3. narukvice


Ove divne narukvice sam dobila pre nekoliko godina uz lak za nokte. :) Jednostavno su divne: zveckaju na rukama, u bojama su, uklapaju se lako... Jednostavno su divne! :S

4. Snalice


E sad. Slika se mozda ne vidi lepo jer sam slikala na svetlosti. :)
Idemo sada na snalice. Njih sam dobila od drugarice. :) Mnogo mi se svidjaju. ♥ Bas su slatke i divne! :D Ne nosim ih bas cesto, ali su bas cute. ♥

5. Masnice


Morala sam da ih stavim ovako. ♥ Obe su divne. :) Zelenu sam dobila od drugarice a bez od nekog drugog (ne zelim reci, ali znam xD). Mnogo su slatke. Inace, ne nosim mnogo snalice u kosi, ali njih stavljam. :) Mnogo se lepo uklope! :D

6. Nanogvica



Ne volim da nosim nanogvice, ali ovu sam morala da vam pokazem. ♥ Mnogo mi se svidja jer ima ove kristale i zbog 2 srca ''love''. ♥ Kupila sam je na moru. ♥

7. Snalica


Ovu snalicu sam takodje dobila od frendice ( i to iste one od koje sam dobila one snalice ~ kuce i zelenu snalicu). Mnogo mi se svidela. ♥ Kao sto sam rekla, ne volim da nosim mnogo snalice pa je ne nosim u skolu. Ali kod kuce je stavim! :D Slatka je. ♥

8. Ogrlica ''sova''


Najzad sam stigla i do moga omiljenoga komada nakita ~ sova ogrlice. Inace, obozavam ove ''sova'' ogrlice. :) Kupila sam je na moru. Prelepa je. Ovu sovicu uklapam uz farmerke i neke majce, ali lepo stoji i uz jos nekoliko komada moje odece. ♥

Kako vam se svidja post?
Da li imate nesto?




  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Jako lijep nakit. Ogrlica sa sovom mi je najljepša :*

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mašnice su preslatke :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je slatko! Svetlo je bas dobra fora :)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dopadaju mi se mašnice i ogrlica sove. Jedno vreme sam baš bila opsednuta sovama, to je sada popustilo, na sreću, hehe. :) Divan post. Prelep nakit. Narukvice za nogu obožavamm!! Najbolje su! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđa mi se svjetlo, baš je fora . Nakit je wow, a najj mi je sovica. Samo jedna zamjerka je ta što si previše upotrebljavala riječ divno.Ne zamjeram ti, samo kažem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман09. мај 2015. 10:10

      Hvala! Ipak je to moj ''omiljeni'' nakit. ♥ ♥ ♥

      Избриши
  6. ogrlica sa sovom je naajlepsaa♥♥
    poseti moj blog i uclaani se: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post. Jako mi se dopada tvoj novi izgled bloga i svetlo je mnogo cool. Inace , imas jako lepe komade nakita. Ja najvise volim da nosim ogrlice , a moja omiljena je ogrlica "Okay" sa dizajnom oblacica iz filma "Krive su zvezde". ♥

    Posetite moj blog: Style On First Place

    ОдговориИзбриши
  8. Super post:D
    Jako mi se svida ogrlica na sovu i masnice.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥