May's favorites

By Sandra Đukić - 21:15:00


Maj mi je bio tako dug. Kroz njega sam nasla mnogo favorita. Prvo, zelim da vas pitam zasto su pregledi opali? Na zadatku 7 od 14 osoba uradilo, pola ostalo. Zasto? Zelite neke promene? 
Dobro. Uskoro ce biti jedan post o tome ako se stanje ne popravi. :( Zao mi je, ali mnogo sam aktivnijana sandra stardoll blog nego ovde. Hoce me kreativna blokada. :/  Posto sam vam rekla sve sto sam zelela, idemo na favorite.


Tu su svi.


Prvi favorit je TV novela. Inace, volim da citam o poznatima pa sam odlucila da cu ih skupljati. Mislim da skupljam vec 2 godine.


Drugi favorit je ova sova ogrlica. Nju sam najvise nosila uz majcu koju ce te videti u ovom postu. Mnogo mi se svidja. Inace, ja sam ''sovator''. ☺Hehehe... :') 


Sada, ovde imamo ogledalce i cesalj u jednom. Ovaj proizvod mnogo volim da koristim jer zauzima malo mesta, a od velike je pomoci. Cak sam ga nosila i u skolu. Jednostavn je naj. ☺


Posal LipBalm je prosto savrsen. Njega uvek nosim sa sobom. Mnogo pomaze oko usana, ostavlja lep trag i od koristi je. Perfect je. ☺


Ove naocare nisam mnogo koristila. Eventualno 1-2 puta, ali su fenomenalne i stite od Sunca. Jednostavno su divne. ☺


Posle kvara snira na mojoj prvoj futroli za telefon, morla sam uzeti drugu. Ova je mnogo bolja od plave, pa mislim da cu je zadrzati. ☺


U maju, posle skole uvek kupim neki sladoled, a najvise sam jela Bla Bla u casi. To je vanila sa prelivom od jagode. Ja ga obozavam. ☺


Ova majca mi je definitivno najdraza u celom ormaru. Obozavam sovice! ♥ ☺ Nju najcesce nosim u skolu, grad... ma svugde! ☺

Pesme:








Ove pesme mi poslatu omiljene, pogotovu ritam prve pesme. ☺ Definitivno svaki dan ih slusam. 

P.S. ocekujte ovih dana nekoliko postova kao sto su DIY, Outfiti, planovi za blog i promene. ♥










  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Divni favoriti. I ja obozavam Rosalove lipbalm-ove. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je taj sladoled najdraži, stalno ga jedem. :) Pre sam stalno kupovala TV Novele, ali sada baš i ne gledam serije, pa već duže vreme ne kupujem časopis. :) Majica je preslatka! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Jao....Bla bla sladoled je zakon! :)
    Odlični favoriti.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥