brunch

By Sandra Đukić - 20:03:00


Najvise volim sesti na terasu i pojesti nesto popodne, nekoliko sati posle rucka.
Danas sam isprobala palacinke iz ovog (klik) posta i prezadovoljna sam. Za vreme uzine, uslikala sam divne slike tih palacinaka. 
P.S. dok gledate slike, poslusajte ovu (klik) pesmu.
Uzivajte.


Da, to su palacinke za bananom i cokoladom+ uz sok... mmm...




















Iskreno, bas sam se opustila dok sam vam spremala post. Nadam se da vam izgleda ukusno, jer bas jeste... mmm.... ☺
Da, uz to sam pila i sok koji je kao fanta, neznam kako se tacno zove.
Sve u svenu, uzivala sam i u postu i u palacinkama.

Posetite nasu facebook stranicu i nabacite like (klik ovde).
Cek, cek. Pre toga nabacite komentar o postu!
Cujemo se! :*






  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Prekrasno izgledaju palačinke ♥ Nisam ih još probala nažalost, ali hoću.

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su primamljive.Njami moram da probam

    ОдговориИзбриши
  3. Izgledaju ukusno!! :)

    Novi post:
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Preukusno izgledaju! Što se tiče pesme, slušam je i slušam. Stalno je na repeat-u. Predivna je iako je tužna. Indila ima magičan glas. ♥

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Palačinke su prekrasne!Jedva čekam da ih napravim i probam kakve su! :D

    ОдговориИзбриши
  6. Izgledaju preukusno! Ja obožavam palačinke !! :)
    Odličan post!

    http://anonimnapricalica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Divno izgledaju, lepo si ih dekorisala, ne sumnjam da su vrlo ukusne! ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Ja imam problem sa bananama, tako da ih izbegavam, ali meni sve to deluje jako lepo. :D

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Divno izgledaju i mogla bih da probam! ♥ Hvala ti na ideji!

    Poseti moj blog!
    Ako ti se dopadne, učlani se! -------------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Izgledaju vrlo ukusno!!!
    Citajuci ovaj post sam se sjetila da nisam dugo jela palacinckeXD
    Sigurno cu ih isprobati
    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Palacinke izledaju vrlo,vrlo ukosnooo.

    Pogledaj i uclani se u moj blog ako zelis.

    andreasbeutyworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥