April's favorites

By Sandra Đukić - 15:27:00

                                           Zdravo drage moje.
Da, znam. Malo kasnim sa ovim postom ali nema veze. Tek je 2. maj. 
Prvo, mislim da sam se, od kada sam procitala Elsin post malo uozbiljila i počela da pišem nekako punije i kvalitetnije. :) Post nije uticao samo na Elsu vec i na mene. Ali dobro. To cu jos videti. ;) 

                                         Odeca:

Ovog meseca sam mnogo nosila suknju koju mozete videti dole.



Toliko je slatka i tacno se uklopila sa majcom koju cu vam takodje pokazati. Skoro pola meseca sam provela u njoj. ♥

Majca izgleda ovako:


Majca je takodje veoma slatka. :) Svidja mi se slika.

Takodje sam nosila i twiti majcu koja je naj! *_*


Toliko je slatka. :)
Ova 3 komada odece sam toliko nosila... Jednostavno su bila kao najpozeljnija ovog meseca. :D

Beauty proizvodi:

Nisam koristila nista preterano. Pogledajte i sami.



*sorry zbog slika*

Ovo labello je moje omiljeno. Jednostavno ovog meseca nisam nigde isla bez njega. Cak sam ga nanosila na usne na skolskom odmoru. :) Sada ne mogu zamisliti dan bez njega! *_*


Moj 2. omiljeni proizvod ovog meseca je ovaj slatki sjaj za usne. ♥ I njega, kao i labello nosim uvek, pa i u skolu. :) Po usnama ostavlja prelep sjaj i usne (bar kod mene) izgledaju punije. :D


Ne bas cesto, ali sam koristila i ovu divnu ''Golden rose ~ city style'' maskaru. Trepavice izgledaju punije i duze sa njom. :)

Bloggovi:


Ovi bloggovi imaju zaista kvalitetne postove. ♥ Inace, volim da citam stardoll bloggove. :)

Pesme:


Pesme su divne. ♥

Kako ste proveli 1. maj? 
Ja kuci. =)

Voli vas




  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Super post! ♥ Mnogo mi se dopada ona bela majica. Poslusacu ove pesme. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Na svom blogu imam malo natjecanje o pričama pa svakako pogledajte o čemu se radi http://blog-by-danielle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. i ja kući....stvarno je preslatka suknjica!

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi maj kod kuće, a drugi sa društvom u jednom etno selu, ide sutra post o tome. :)
    Super su ti favoriti, Twiti majica je preslatka! :3

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi maj sam provela s društvom, ceo dan sam bila napolju, a evo danas, drugi sam bila na svadbi. :) Favoriti su odlični, ne volim suknjice, a obe maj'ce su baš slatke, pogotovo ova s Tvitijem. :) Kako se zoveš na stardollu?:)

    ОдговориИзбриши
  6. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prvi maj kući, a drugi na vašaru. Odlično sam se provela! Odličan post i favoriti..

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post. Suknjica je preslatka , kao i tviti majica. Od pesama koje si navela , ja najvise slusam Sia-Chandelier. I hvala ti sto citas moj blog , mnogo si me obradovala sto si ga ubacila u ovaj post. ♥
    I ja obozavam da citam tvoj blog i mogu reci da mi je medju najomiljenijima. :*

    P.S. Novi post: http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post:D
    Suknjica je preslatka. I ja isto imam labello fruit shine.

    ОдговориИзбриши
  10. I meni je takodje SOS od Indile postala jedna od omiljenih pesama! Prosto je savrsena, i tako me smiruje.
    Bas je slatka suknja i majcica.
    Ja sam za prvi maj bila na treningu, na privatnom casu matematike (zbog pripreme za prijemni) i na 25. maju, setala se sa drugaricom. :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  11. Osvojila si prvo mesto, na mom takmicenju, pa mi se javi.☺
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. super post, zaista mi se dopada ona bela majcica:)
    poseti moj blog i uclani se, giveaway je na pomolu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥