WEEK BEFORE EASTER ~ project #4

By Sandra Đukić - 21:30:00

                                    Hi girl. :)
Danas sam htela da pisem DIY ali nisam zavrsila jednu korpicu. :(
Posto se sutra saraju jaja, pisacu o predlozima za saranje jaja. ♥

Asocijacija je:

sara
kokoska
praznik
cuvar
______
jaje

Sandra Zelen je resila. ♥

1. Travcice, detelina, cvetici

Prvi nacin je da jaja sarate tako sto ih prokuvate, a da za njih budu pricvrscene travcice, detelina ili slicno. Biće žut trag  a jaje neko crveno-braon. Tako ih bar ja saram i ispadnu veoma lepi. ♥ Trag se istakne i izgleda prelepo. :)



To ovako izgleda. (Jaja nisu moja, sliak sa web-a)


2. sjaj

Prosle godine sam videla tu saru. Izgleda prelepo. Najlepsi je srebrni sjaj. Ako bi zeleli da nesto (slika) bude na jajima, iscrtajte je sjajem. ♥
Slika ce biti prelepa. Nemojte na jedno mesto nanositi mnogo sjaja jer kada se osusi a to dirate, moguce je da ce otpasti. :( (To mi se desilo, samo sa lakom za nokte.)



3. nalepnica

Ja sam ih već skupila 30. ♥ Nalepnice... hm... tosu one male koje se lepe na sred jajeta. Na njima je odicno pile, zec ili slicno. ♥
Jaje je lepog izgleda, ali lepse stoje prethodne 2 vrte saranja. ☺ 



4. salveta, slika

Za ovo sam cula pre nekoliko dana (tacnije u utorak):
Potrebno:
-salveta sa slikom
-makaze
-jaja
-belanac

postupak: Jaje koje zelite da isarate (ne mora biti za razbijanje, moze biti i za ukras posle Vaskrsa ili smao za Vaskrs) premazite belancetom od jajeta. Zatim isecite sliku sa salvete i stavite je na belanac. Ponovo jaje (sliku tacnije) premazite belancem i ostavite da se osusi. Jaje ce izgledati kao da ste nacrtali sliku koju ste isekli. Ja licno nisam videla ta jaja koja je radio jedan razred u skoli, ali je Tijana videla. Izgleda lepo. ♥



5. crtanje

Ok, ok. Ove slike su vec malo vise za salu:

Ali toliko je simpaticno. ♥ hahaha bas super! xD

Evo jos nekoliko slika, pa cu objasniti sve:





Ok, ne bih sve primenila za Uskrs. 
Crtanje po jajima je zabavno. To moze dokazati i koliko si mastovit (nemoj ba preterati). Na predzadnjoj slici i nije bas sara za Uskrs, ali svakako mozete nekoga da malo zezate! =)

Nadam se da vam se svideo project #4.

Koju vrstu saranja jaja vi koristite?
Da li ce te neku primeniti ovog Uskrsa?
KOMENTARISITE!

~SANI ♥ ;*







  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Mnogo su dobre ideje. ♥
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis.
    onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post kao i deje za saranje jaja♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Odlicne ideje za ukrasavanje. Meni se najvise dopada prva. :) ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥