WEEK BEFORE EASTER ~ PROJECT #3

By Sandra Đukić - 21:58:00

                             HELLO PRINCESS! :D
Danas je sreda, sto znaci da je poceo prolecni raspust. ♥ ♥ ♥ 
A mi smo takodje stigli do Week before Easter ~ project #3. ♥ 
Pošto nisam mogla da komtaktiram Maju zbog projekta koji je trebao biti danas, Arijana Dabulovic. ♥

PRVO DA VAS ZAMOLIM, POSTO NA PROSLOM POSTU NIJE BILO KOMENTARA (SAMO 1) MOLIM VAS POGLEDFAJTE POST! :D HVALA!

Asocijacija je:
Odeca
Stil
sminka kombinacija
_________________
Make up i moda ♥

Arijana ce dobiti nagradu. ♥

A sada idemo na post. ♥
Samo pre toga da napisem za cetvrtak i petak plan, a za subotu..:

Cetvrtak: (Maja radi asocijaciju)
Petak: Sandra Zelen ~ saranje jaja
Subota ~ My Easter
(moji outfiti, jaja, moj mini salon lepote,... Moj Vaskrs :* + nesto o Vaskrsu)
A sada krenimo. ♥

                                           Moda:

Ja sam sastavljala svoje kombinacije za vaskrs. ♥ Ipak ce moje biti u subotu. ♥
Ja sam sastavila 4 lepa outfita:

                                    1. outfit:

                           

Preslatko! ♥
Ocena: 8
Ipak nisam mogla da nadjem nesto sto vise podseca na Vaskrs. :(
Majca: majca jeste slatka. ♥ Mozda bi bilo bolje da sam pronasla crvenu majcu ili bar majcu sa jednim jajetom. ':(
Suknja: Suknja jeste lepa i slatka, ali nju sam stavila samo jer se dobro uklopila! :O 
Sandale: One su naj! ;*
Make up: nije lose. Mada me nista ovde ne podseca na Vaskrs, recimo da je OK. ♥
Frizura: Frizura je preslatka. ♥ Mada neka neka posebna frizura za ovaj praznik, birala sma ovu uz outfit. ♥

2. outfit:


Ocena: 8
Ipak ni ovde nisam nesto mnogo pronasla sto podseca na Vaskrs.
Haljina: haljina je naj! *_* Toliko je slatka. ♥
Narukvica i nakit su OK. :)
Frizura je super. ♥
Make up je ok. ♥
Outfit me malo ne podseca na Vaskrs kao i prosli! :( :O

3. outfit:


Outfit je presladak ali opet nije u stolu Vaskrsa. Iskreno, takve odeće je malo ta tom sajtu! :(
Odeca je ok, mada mi se suknja malo vise svidja. ♥
Make up i kosa su takodje lepi. ♥ Ovu kosu sam odabrala zbog boje. Dodaci su lepi, a sandale su fenomenalne! :*
Ocena: 9

4. outfit:

Outfit je totalno u stilu Vaskrsa! *_* Prelep je.
Haljina je naj. 
Sandale se veoma slatke. ♥
Lak za nokte i ogrlicu sam odabrala prema boji haljine. Ipak su to bili najlepsi dodaci uz ovu haljinu.
Frizura i make up su bas lagani i prelepo izgledaju uz ovu kombinaciju. ♥
Ocena: 10

Make up:

Sada neću stavljati make up i komentarisati, jer to nije bas nesto sto dobro radim (jedino uz outfit).
Zato ću napisati kakve boje se od prilike koriste i koja sminka.

Treba koristiti svetle boje senke za oči. To su roze, svetla braon i mozda malo crvene. Ne bih nanosila mnogo senke za oči jer ipak ne bih isticala toliko lice. Dakle, male količine svetlijih boja. ♥

Ako će mo sada govoriti o ruzevema, sjajevima za usne, labellima ili slicno, ni tu ne bih istakla lice. ♥ Labello ili sjaj za usne su dovoljni. 
Od labella koristite neka kao pearly shine labello i fruity shine labello. Ne ostavljaju jak trag, vec samo mogu doprineti (u isto vreme) ocuvanju vasih usana. :)

Puder nikako ne bih nanosila. Ako vec zelite, nanosite neke blage koji se ne isticu mnogo. ♥

Nemojte upotrebljivati jake parfeme, vec neke koji mirisu prijatno. 
Miris ne treba da bude jak. :)

Nadam se da vam se svideo Project #3! :D
Sutra stize project #4 a prekosutra project #5. ♥ A posle subota pa onda my Easter (tako nesto xD).

Bay bay! ;* Pisem vam sutra!





  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Najviše mi se sviđa drugi outfit. Baletanke su prelepe! :D
    PS: Gde postavljaš te asocijacije?

    Novi post + giveaway: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Zaista mi se svi outfiti mnogo dopadaju , i bas su u duhu Uskrsa. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, ceo blog takodje..
    Novi post je na mom blogu, poseti i komentarisi ako ti se svidja..
    www.elsinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ekstra post! Kombinacije su prelepe. Imaš divan blog!

    POGLEDAJ MOJ BLOG I UČLANI SE AKO ŽELIŠ!
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥