diy

WEEK BEFORE EASTER ~ PROJECT #1 + novi izgled ♥

By Sandra Đukić - 20:17:00

                                         Hello princess. :)
Danas sam super raspolozenja. ♥ Mozda i zbog Uskrsa. ♥
A da... Ovaj post i jeste o Uskrsu (Vaskrsu). :D
Prvo idemo:

                           ŠTA JE ''WEEK BEFORE EASTER''? 

Week before Easter je jedna rubrika koja ce biti samo ove sedmice do nedelje. ♥ U toj rubrici ce mo govoriti o Vaskrsu, dekoraciji sobe, cestitka, saranje jaja... Zao mi je, ali ostali postovi ce pricekati. ♥

                         ŠTA ĆE MO TAČNO RADITI?

Kao 1., radićemo po projektima. ♥ Znaci, ja napisem:
(primeri)
Week before Easter ~ Project #1 (6.4.)
Week before Easter ~ Project #2 (7.4.)
Week before Easter ~ Project #3 (8.4.)
Week before Easter ~ project #4 (9.4.)
Week before Easter ~ project #5 (10.4.)

I onda mogu staviti neki mali tekstic ili tako slicno (na osnovu cega ce te videti koji projekat radimo) i najverovatnije cu na g-mailu (na porukama) videti sa jednim dobrovoljcem (citaocom bloga) koji to bude zeleo, da se malo zabavi uz projekat. ♥ Znaci, on ce pogoditi koji je to projekat i to je 1. deo ove sedmice i rubrike. ♥

A osobe koje se prijave za ovaj projekat, pored malo zabave i truda za resavanje tih ''asocijacija'' dobice nesto od ovoga (oni biraju):

1. slika sa poznatima
2. post po zelji (posle vaskrsa)
3. 20 extra pozadina za blog
4. pozadina za blog u stilu cega zelite
5. Nekoliko programa za izradu pozadina za blog (probala sam) ♥

Takodje se u komentare prijavite ko ce da pomogne za sledeci projekat.

              U ovom projektu ce nam pomoci...
                                   
                                     .
                                     .
                                     .
                                     .
                                     .
                                     .

                                     .

                       Milica Raca! :D ♥

Milica takodje moze da bira neku od ovih gore nagradi. ♥
A sada asocijacija:

Topli

Ukras
Prostor
Sopstveni
__________
DOM

Milica je dala tacan odgovor. ♥
Sada idemo na project #1 ~ Ukrasavanje doma! ♥

______________________________________________________

Pored ukrasavanja jaja, trebamo ukrasiti i svoj dom. ♥

Sto:
Na stolu su farbana jaja... ♥ Prelep prizor ulepsava prostor.
Takodje, ako imate neki ukras sa patkom, kokoskom, pilicima ili slicno, stavite je na sto. Ako je to korpica u obliku kokoske i to, stavite jaja u nju. ♥ Prelepo ce izgledati. ♥

Police:
Kao sto sam rekla, ukrasi picila, kokoske ili sl. su dobro dosli. ♥ Ja sam imala malo pile u polomljenom jajetu, ali kada sam bila mala, zaista je postalo polomljeno! XD

Malo manje komode ili slicno:
Ja na primer imam svoj mali salon lepote na polici - na komodi, ispod ormara i td... (malo se salim) Ok, ja sma zelena da mi bude u bojama Vaskrsa. Po meni su to zelena i zuta a neka svetlija nijansa braon boje. Takve kutke je najbolje ukrasiti nekim tracicama zelene boje, zute boje ili neke druge. Dakle, da bi ukrasili takve kutke potrebne su vam trake, a mozda i neke manje nalepnice ili slicice. Ako ste sigurno da nece skinuti boju, nalepi ih. ♥
Ja ću moj mali salon lepote ukrasiti ovih dana pa cu uslikati i staviti u post. ♥

Ormar, fioke, komode:
Rekla bih da je najbolje da se komode, ormari i fioke (i slicno) ukrase slicicama ili ce te nalepiti tracice. ♥ 
Ja sam zelela da ukrasim sobu nekim manjim nalepnicama, ali ih moram iskoristiti za jjaaajjjaaa! :'O
Ok pokazacu vam jaja! ;p hahaha. :')

Vrata, prozori:
Ako bi za Bozic stavili imelu iznad vrata, sada će to biti traka u krugu, ili bar u duzini o sirini vrata. Za prozore isto vazi, osim ako ne stavimo zavese zelene, zute, braon boje ili neku drugu u stilu Vaskra. ♥

Sada prelazimo na 2. deo posta. ☺

______________________________________________________

Pa, kao sto mozete videti promenila sam izgled bloga. ♥ Ovu pozadinu sam sama pravila i preslatka je i bas onako pogodna za Vaskrs. ♥
Tu je natpis kao i cvet. ♥ Naravno, i naslovna ce biti slicna. ♥

______________________________________________________

Mali podsetnik:
Ko zeli da sledeci put resavati asocijaciju (mozda spremim nesto drugo), to jest sutra neka napise u komentare i javi mi se sutra na mailu! ♥
mail: sandradjukic362@gmail.com

                                Bay bay! :*




  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Super post,ideje su super,inace ja zelim ucestvovati u asociacijama ;)

    P.S uclani se u moj blog ako ti se svidja ja u tvoj jesam ;) http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  2. Ekstra post! Sviđa mi se ovaj projekat

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep je dizajn, baš kao i post. Vrlo interesantne ideje. :-)

    Ako želiš pogledaj moj novi post---> http://pozelitemisrecu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. A odlično jedva čekam ! Dobro, kod mene je Uskrs već prošao, ali možda se nešto da iskoristiti. Svakako želim učestovati u asocijacijama :D

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post dragaa! :*

    Imam novi post pogeldaj i komentarisi!
    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥