diy

WEEK BEFOR EASTER ~ project #5

By Sandra Đukić - 20:16:00

                                 Hello friends. ♥
                                how are you? 
                                  I ♥ excellent.

Hahaha! Malo se salim. ♥ Nmg. verovati da je vec proslo 4 dana od pocetka projekta! *_*  Zar je tako brzo vreme proletelo?
Inace, ja sam excellent zbog mojih starki. :) Sutra ce biti uz outfite. ♥ Jao... jutros sam od 7:00 pa do skoro 13:00 pravila DIY za ovaj post. -.- Toliko sam se potrudila i ispalo je fenomenalno! :D Za jedan sam uslikala korake a drugi samo napravila, jer ima video na YouTube-u. ♥ Pa hajde da vidime moj excellent DIY. ♥

Asocijacija je:

Uradi sam/a
brzi
ukras
izrada
___________
DIY

Maja Stojanovic je resila asocijaciju. ♥
Krenimo na moja 2 DIY-a.

                                Diy sa snimka:



Moj DIY:


Izradu pogledajte u videu. 
Posto sam se ja zbunila sta je ovo od cega se pravi korpica, evi da vam kazem:

-Eva pena

To je nesto izmedju platna i stiropora. Mekan materijal. ♥

A sada, moj drugi DIY je...


Ista slika? O.o
Bas tako, moj 2. DIY su ruzice u njoj. ♥
Nisam zelela da kopiram ideje ostalih, pa sma smislila svoj 2. DIY.
Tacnije, pokazali su mi ga. ♥

Evo koraka za izradu:


Potrebno:
-papiri u boji
-makaze
-olovka
-bojica
solja (moze i okrugla tacna)


1. staviti solju na papir i iscrtati krug.


2. Taj krug iscrtajte kako je prikazano. Znaci, pocnete od jedne tacke i tako u krug. ♥
P.S. obavezno ostavite na kraju kruzic kao na donjoj slici:


3. Ovako treba da izgleda. Krug ostavite (u sredini) kao sto je na slici. ♥


4. Isecite ga.


5. Sada isecite po linijama.


6. Ovako nekakao treba da izgleda. Vi je malo namestiteprstom.


I ta da! :D (nisam lepo uslikala. -.-).

Za danas, na zalost nisam pripremila mnogo DIY-eva jer sma kasno pocela. :'( 
Ali sutra cu staviti jos neki (u postu o mom Vasrsu ~ pšripreme).

Bay! ;*



        

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Zanimljiv DIY, moraću da probam! :D Inače, i ja sam uradila dva DIY za Uskrs. :)

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post Sandra. Zaista veoma cool DIY projekti. Mnogo mi se dopadaju. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican diy, mozda cu da probam . :)
    Novi post; Volela bih da cujem vase misljenje;
    Ako hocete zapratite me, uzvraticu. ♥
    http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/2015/04/favourite-youtubers.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  4. Nominovala sam te za The Versatile Blogger Award :)

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥