The Versatile Blogger Award tag + obavestenje

                               Hellow! :*
Ovo je moj 2 post za danas. O_o Mozda vam je cudno sto pisem 2 posta na dan, ali sam ove sedmice planirala nesto drugo da radim, pa evo: 2 psota. :)
Ovako, posto su se pojedinci bunili u proslom postu sto sam ga uopste napisala, mislim da ne treba da seljute jer bi neko hteo da postavi templat. ♥ Nadam se da se neljutite toliko! :(

A sada, predjimo na post.
''The Versatile Blogger Award'' je (ako sam lepo procitala) post za sve bloggerke koje imaju kvalitetan sadržaj postova - bloga. ♥
Treba se napisati 7 cenjenica o meni ili vec ko pise (svako pise 7 cinjenica za sebe).

A sada, krenimo. ♥

1. Umem da podignem desnu obrvu.
2. Nisam toliki DIRECTIONER koliki izgledam.
3. Ne podnosim zvuk dopisivanja na g-mailu dok slusam muziku ili bilo sta drugo radim.
4. Volim da drugima uredjujem bloggove i postavljam template.
5. Ne mogu da slusam neku muziku i ne pevusim, pa makar to bila i pesma koju 1. put cujem.
6. Ako nesto izgubim, ne mogu da nesto drugo radim a da ne razmisljam o toj stvari.
7. Uvek kada udjem u fasciklu sa 300+ mojih pozadina za blog, ucini mi se da je njih 5 super, a ostale za kantu. Tako nikada ne nadjem lepu pozadinu. :(

Aaaa danas 2 posta? Sutra sigurno necu pisati. -.-
Usput, Milici Raci sam danas rekla da ce biti njen post, ali ipak mi za tu temu treba malo vise vremena da sklopim post na papiru, ili bar sadrzaj delova. ♥

              A sada, da nominujem bloggove:

                             sister's world
                                           Tijana's diary
                                            Everything for teens
                                             Be youself
                                              BCreative
                                               Jelena's hapy blog
                                                Andjelin kutak


                                   Obavestenje:
Posto su mi neki rekli da ne vide gargete na mom blgou, promenicu najverovatnije templat! :( ♥

                        Bay bay!

Share:

8 коментара

  1. Template je ocajan,bez uvrede,prosli izgled je bio bolji

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam već uradila tag. :D Kad počelka da čitam mislila sam da si napisla Umirem da podignem desnu obrvu

    ОдговориИзбриши
  3. Vidim da si veoma zanimljiva osoba. Super tag. Ne znam kako si uspela da podignes desnu obrvu , ja ne mogu , nema sanse. :D ♥

    P.S. Novi post na mom blogu (Coachella special) + Giveaway. ♥
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nije lepo sto si uzela Template kao Lana,znala sam da će se ovo desiti

    ОдговориИзбриши
  5. Template je super!!
    Ovaj blog je sjajan i volim da ga citam! :*

    Pogledaj i moj post i komentarisi!
    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican Template! Ja sam do sada pokusavala da podignem obrvu, ali nista! :(
    Veoma si zanimljiva osoba. Tu sam da te podrzim, zato sam te i nominovala na mom blogu.
    http://mylife11212001.blogspot.com/2015/04/my-happy-day.html

    ОдговориИзбриши
  7. Meni se template svidio i prosli post u kojem si nam objasnila kako da ga postavimo. Pomogla si drugima i logicno je da zelis da tvoj blog izgleda lijepo, zbog cega si ga i stavila. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥