tag

By Sandra Đukić - 20:37:00

                                      Zdravo! :D ♥
Najzad pisem tag. Nisam ih dugo radila! :( ♥ Nema veze, krenimo.

                    1. Koju pidzamu najcesce nosis?

Žutu! ♥

                 2. Koju knjigu trenutno citas pred spavanje?

Pre neko dan sam pocela da citam knjigu ''Tajni vrt'' ali je ne citam pred spavanje, tako da nijednu...

                3. Sta se trenutno nalazi na tvom nocnom stocicu?

Pa... nekoliko knjiga. O.o

                4. Miris koji me uspavljuje?

Pa nemam neki bas poseban miris. Mozda miris jednog parfema koji mozete videti u postu ''ljubicasta kozmetika''. ♥

                5. Kada obicno ides na spavanje i kada ustajes?

Obicno idem na spavanje u 21:00 h ili 21:30 h... Nekada i vise... ♥
Ustajem u 06:30 h. ♥ :) 

                6. Top 3 proizvoda koja koristim pred spavanje?

Pastu za zube, nekada kremu i... ne znam. :(

                 7. Kako najcesce spavas?

okrenuta na jednu stranu jer tako lakse spavam... ♥

                 8. Imas li neke cudne navike pred spavanje?

Pa nemam... :(

To je to... Bas zurim... :( Pisem u nedelju! ;*

                                            Bay bay! ;*

                                

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Super ti je post i bas mi se svidja :D Ukoliko si sama smislila tag , onda je stvarno super !


    Prati me na blogu ako ti se svidja , pisem komediju i gaming postove : ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super tag! Kakva je knjiga za sada? :D

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super tag! Iskreno, ti i ja smo potpuno različite. hehehe.. Ne, stvarno jesmo. OMG! Ipak nema veze, znamo jednu stvar koju obije volimo-BLOGOVANJE!

    Posjeti moj blog i komentaroši zadnji post!
    Pozdrav!
    http://trendstyle1.blogspot.com/2015/04/fotografski-kutak-with-ana-i-milica.html#comment-form

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥