Rezultati anketa

By Sandra Đukić - 18:02:00

                                            Ei.
Prvo, nema nikakvog smajlija zbog anketa, jer zelim da vidite sve a ne vidite smesta ( :) ) i onda mislite da je sve pozitivno i kako ste mislili. Sada krenimo.
Usla sam u rezultate anketa i... Pogledajte ih:

                                            





Pa, sta da vam kazem?

Stardol blog: 9 glasova za da
8 glasova za ne

stranice i profil: instagram 9 glasova
we hear it 4 glasa
facebook stranica 3 glasa
twitter 2 glasa
VK.com 1 glas
Pinterest 1 glas

Dalji nastavak bloggovanja: 8 glasova ~ pisi samo ti, ali o svemu
5 glasova ~ vise bloggerki
2 glasa ~ nista ne menjaj

Templati na bloggu: 11 glasova ~ postavljene template
5 glasova ~ template s' blogga

Snimanje vloga: 14 glasova ~ da
4 glasa ~ ne

Ja sam prezadovoljna! :D
Hvala vam! Naj ste! :*
Blog se otvara cneki dan. 
Ko je glasao da na ovom bloggu bude vise bloggerki, a zeleo je da bude medju njima, ima priliku da blogguje na drugom stardoll bloggu. ♥

Zdravo devojke! ;*

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Kakvi su rezlutati , tako sam negde i ja glasala tako da super. Mnogo mi je drago da su na anketi glasali i ostali za vlog , jer ja obozavam da gledam vlogove. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Iskopirala si izgled.Ovo gore za stardoll blog ima blogerica Ema sa Computer Tips by Ema.Ne shvatam uopće da neko toliko kopira.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sory ako ti smeta, ali stvarno nisam ynala da kopiram po izgledu. A za stardoll ste vi glasali. Ja nisam ucestvovala u anketi. :) Tako da... nemam veze sa anketom a po izgledu stvarno nzm. koga kopiram :)

      Избриши
  3. Javi kad napraviš blog <3 Sretno!

    Novi post na blogu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super je isplanirana ova anketa,jedva čekam da vidim kako će sve to ispasti .Srećno <3

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥