MY week

By Sandra Đukić - 16:55:00

                             Hellow! :D
Posto malo zurim, (imam samo 20 min. za pisanje) napisacu ovaj post bez uvodnog dela. :) Krenimo.

Ova sedmica je.... ma nijedan vise clan na bloggu! Imali smo 95, a sada 91 :p. Glupoo. -.- Takodje, otvorili smo sandra stardoll blog koji mozete posetiti klikom ovde. :) Dobila sam 3. hejt na bloggu u kojem je ispalo da kopiram neciji izgled i ideju za stardoll blog. Sorry, ali vi ste odlucili za stardoll, a ja sma to sprovela u delo. :) 
Konacno sam nasla templat koji mi odgovara, a njega bas sada vidite. ♥ 
Silne ankete su objavljene... :)
Iii... trazim medijske partnere sa stardolla.  ♥ Ko zeli, neka se javi. :) 
Takodje, naucila sam u potpunosti urediit templat (samo jos fali slajd slika xD). :)
Takodje vam spremam neko iznenadjenje.. hihi, tajni projekat, ;)
Naucila sma postaviti traku obavestenja na blog. ♥ Prosto je. ♥ Uskoro ce biti vise tutorijala o tome. ♥

                                              SLIKE:

Stavicu 7 prelepih slika sa we hear it-a koje m ise svidjaju:

                                 







WOW cool su. ♥

Pesme:

Ove sedmice sam slusala vise pesama:


Ostale su sve iste kao od prosle sedmice. ♥
Bloggovi:

Lanas-wonderland.blogspot.com
Linasgrapich.blogspot.com

Nije mnogo.  :)

Takodje ako znate neki program za uredjivanje video koji se ne skida, molim vas napisite u komentare! Treba mi za vlogg! :O

To je to sto se tice ovog posta. ♥

Takodje, pogledajte takmicenje za bloggerku na sandra-stardoll-blog.blogspot.com

Bay! ;*

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Ja iskreno ne znam nijedan program osim iMovie-ja, koji je dostupan samo za Apple uređaje, no, iako ga imam, ne znam ga koristiti... Ako misliš za aplikacije na mobitelu, na trg. Playu ima Vira Video, pa probaj, možda je dobar! Inače je super post!♥ P.S. i ja možda počnem snimati! :')

    ОдговориИзбриши
  2. Predobre su slike <3 Posjetit ću blog :)

    Novi post na mome blogu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Trebala bi da imaš ako imaš Windows 7 u kompu ,Movie Maker,ja sam to imala instalirano u kompjuteru i sa tim uređujem videe :-)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥