My week...

By Sandra Đukić - 19:12:00

                               Hello drage moje... :)
Prvo, izvinite sto nisam pisala. :( Nisam bila u mogucnosti, na zalost. Pokusala sam preko fona ali nije radilo. :( Pa, i pre nego sto pocnemo, zelim vam reci da sutra ocekujete jedan post koji nije kao uobicajeni... :(
A sada krenimo.

Prvo, sedmica mi je jako brzo proletela. Htela sam da napisem post koji sam obecala Milici Raci, ali nisam mogla jer je ipak odabrala temu za koju treba prvo da smislim post na papiru. :( Takodje, nisam pisala od cetvrtka. Pa, uspela sam da oborim sistem na kompu. :p Ali danas je stigao i evo pisem vam. :) Ove sedmice sam takodje saznala kako snimati ekran bez kamere, ali se taj program izbrisao. To je ''HuperCam 3'' koji moze snimati ekran bez zvuka, a mislim i da moze sa zvukom. :) Cak sam snimila tutorijal kako postaviti template na bloggu, ali se izbrisao sa programom. :( 
Ove sedmice sam procitala 1 ili 2 Lanina romana i pocela od pocetka da citam ''nepoznati''. Predobro je! *_* P.S: ako zelite pogledati link je: lanas-wonderland.blogspot.com
Takodje sam izmenjala template i na kraju se odlucila za templat koji se dobije na blogger. -.-
Nisam slusala nista sem od Milana Stankovica ~ nisi mu ti zena i Jelene Rozge ~ Tsunami. :(
Pogledajte ih klikom OVDE i OVDE. :) Pesme jesu bas super, ali stvarno nisam slusala pesme.
S' obzirom na pad sistema, nisam nesto obracala paznju na slike. :(
Zao mi je, ali to je sve za danas. :)
             
                             Ćao! ;*

  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Hmm... Mislim da sam vec cula pesmu od Milana Stankovica, no nisam sigurna... Zao mi je zbog tutorijala... :( Inace, post je super! :D ♥


    unicornia-lara-i-karla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da ću se i ja vratiti na stari template :)

    Novi post na blogu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jel taj program preko mobilnog? Kao snima ekran, recimo kako igraš neku igricu?

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I have nominated you to the Liebster Award tag because I think you have a really good blog! Check it out here:http://milasindinka.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  5. E hvala ti (ko bratu,hahahahahaha) što si postavila ovaj program za slikanje monitora očajnički mi je potreban :D


    Novi post na blogu:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post Sandra. Moram pohvaliti novi izgled tvog bloga jer koliko se secam to nisam uradila. Zaista je dizajn predivan i veoma je sve uredno. Mnogo mi se dopada. Cula sam obe pesme i za nijansu mi se vise svidja pesma od Milana Stankovica - Nisi mu ti zena. ♥


    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥