my week

By Sandra Đukić - 11:09:00

                                  Hello princess! :D
Jedva sam čekala da vam pišem, nisam mogla da cekam vece! :) ♥

Ova sedmica i nije bila toliko drugacija. :(
U skoli je bilo OK, na blogu smo dobili 84 citaoca...
84 CITAOCA!? JJEEEEEJJJ! :D
Hvala vam mnogoooo! :* 
                       

:*
Na zalost, pregledi su nam jako opali! :O Imamo oko 70 pregleda juce, a komentara u zadnjih 7 dana mislim ukupno 10! :O Ako nesto zeite da popravim na blogu napisite u komentare! :D
Ove sedmice sam citala mnogo zanimljivih bloggova. ♥ 
Neki od tih su lanas wonderland, Zorannah fashion corner, Beauty by Alex... Ta 3 su mi se najvise svidela. ♥ Sa obzirom da je 1. blog koji sam počela da čitam Lanin, logično je da ću ga staviti! :D

Počela sam da čitam jednu knjigu. ♥ To je knjiga ''tajni vrt''. Za sada je zanimljiva. Možda napišem recenziju i kratki sadržaj o njoj.  ♥

Takodje sam počela da pišem dnevnik, ali bas dnevnik (znate na sta mislim xD). Želela sam i da postavim DIY kako ukrasiti dnevnik, sta je idealno za dnevnim i slicno. To ocekujte uskoro. ♥

Prestala sam da pisem roman na blogu, a jedini razlog je ''SKOLA''. Na kompu sam toliko vremena da napisem post i jos nesto pogledam, a mogla bih za tih 1h koji provedem pisajuci roman nauciti lekciju za skolu. :( Stvarno mi je zao, ali... :( ♥

Muziku ove sedmice nisam slusala. :( ''Paranoja - Tropico band'' je jedina pesma koju sam slusala:



Pesma nije losa. :) ♥

Slike koje mi se svidjaju sam pronasla dok sam trazila slike za blog.


Ovu pokretnu sliku sam pronasla na jednom blogu. Pokretna je, ali ne znam da li ce u ovom postu jer mi nesto bloka! -.-


Ovo sam pronasla na kompu. Inace, ovu sliku mi je poslala jedna bloggerka - mislim. ♥


Ovu sliku sam uradila zajedno sa Tijanom i Majom u skoli. Trebala mi je za DIY for school, ali sam odustala od posta. :( Pre neki dan sam gledala slike i naletela na ovu. ♥ Ipak ce biti posta DIY for school! :D


Kada sam pre trazila grafiku za blog, naletela sam na ovu. Mnogo mi se svidela, ali ipak je prolece a ne leto! :D


Ovu sliku mi je poslala isto jedna bloggerka. ♥ Slika mi se mnogo svidja! ♥

Naravno, napisacu i plan pisanja bloga za sledecu sedmicu, ili ce to ostati tajna!? ':/
Nema veze, posto spremam jedan iznenadni post, necu pisati plan! :D

Ovo je najduzi my week do sada! :O

Sada stvarno moram da ideemm! :O
bay bay! ;D


  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Post je sve u svemu dobar,svidja mi se :)


    Pogledaj moj blog,uclani se,komentarisi♥: selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Kratak , ali veoma zanimljiv. Mnogo mi se svidja ova grafika , ali u pravu si ipak je vise letnja nego prolecna. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Post je stvarno savrsen , i mnogo mi se svidja ! Slike su prelepe i steta sto je skola ubila tvoj roman. :(
    Inace , svaka cast i samo teraj dalje :D

    ОдговориИзбриши
  4. izvini što ti nisam prije komala ,ali evo sada sam došla ,čestitam na 85* članova hahah usput dobila si još jednog vidjela sam ... hahaha xd svaka čast :D ma pregledi su opali vjerovatno zbog škole i obaveza nisi ti kriva :) tvoji postovi su odlični,zao mi je zbog romana,ali čudim ti se kako možeš pitati dnevnik ja uvijek počnem i odustanem. inače slike su odlične .
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam na 85 pratilaca ♥ odličan post. :)

    Poseti moj blog & učlani se: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥