my preparation for Easter + my week

By Sandra Đukić - 09:34:00

                          Hello girls! :D
Aaa vec je nedelja? Jedva cekam 13:00 h. ♥ :D ☺ Za danas sam, kao sto sam i rekla pripremila post ''my preparation for Easter'' sto je u prevodu ''moje pripreme za Vaskrs''. :) P.S. nisam juce bila u mogucnosti da vam pisem.

Prvo, posto sam rekla da ću vam pokazati moj mini-salon lepote, evo ga:

                            

Jaoo zurim. -.-
Zato da brzo ovo odradimo.

Outfiti:

Pripremila sam 2 slatka outfita. ♥
1. outfit:


Ceo outfit. Ovaj outfit sam nosila i prosle godine. ♥


Sukljica. ♥

                                         

Starke. ♥ 


I majca. ♥

2. outfit:




Ovo je majca sa bolerom.


Aaa opet starke. ♥


Farmerke.


I outfit sa druge strane. ♥

DIY:

Moj DIY ste videli ali evo opet:




Prva korpica nije moja, ali je zato druga. ♥ U njima mozete videti i jaja. ♥ :)

Evo i mojih jaja:






Slatka su. :) ♥

Ja nisam nesto posebno uradila dekoraciju sobe, pa necu pokazati (samo su korpice u pitanju, kao i ruzice). A sada, ako vas zanima kako se prave korpice i ruzice, pogledajte prethodni post. ♥

My week

Pa prvo sam pokrenula projekat Week before Easter. ♥ Ispalo je veoma zanimljivo. ♥ Uzivala sam da pisem te postove. :) ☺
Takodje, u skoli je bilo ok. Mozda ću u nekom drugom postu postaviti moj rad koji sam radila u skoli za Vaskrs. ♥ :) Ispalo je slatko. ☺
Takodje sam naučila postaviti template! jeaahhh! :D Samo ne kontam kako bas da ga uredim ali ok. Ovako ce biti dok ne shvatim.-.-
Takodje sam naučila praviti SMC music player. ♥
Od pesama sam slusala:


Ove sedmice sam se drzala pesama na srpskom. ♥

Slike koje mi se svidjaju:






Slike su prelepe. ♥ 2 su moje. ♥

Nadam se da vam se svidja. ♥

Bay bay. :*









  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Super post. Jako mi se dopadaju outfiti. I zaista su uskrsnja jaja predivna. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Outfiti su stvarno slatki kao i korpice :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Korpice mi se svidjaju najvise , jaja su isto super :)

    ОдговориИзбриши
  4. Outfiti su prelepi, a i blog ti je baš kull! :*

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥