Kako postaviti template na svoj blog?

                                                       Hello friend! 
Aaaa! 11 komentara? Da, komentari su pozitivni, ali mi je izgledalo kao da sa preplasila Natu. :( Ok, nmvz. Malo smo se salile! xD 
A sada.... post.... KAKO POSTAVITI TEMPLATE!? 
Ovo mnogi ne znaju da urade, pa cu im pokazati. Takodje sam shvatila kako se menjaju stranice, ali to cu uraditi posle. ♥ 
Dakle, krenimo sa tutorijalom (koji ce vam verovatno malo pomoci):

                                 1.  Prvo, odaberite stranicu.

Ja biram Gooyaabi templates (klik).

                  2. Odaberite templat koji zelite i udjite u njega.





Zaokruzeno je gde treba da kliknete.

3. Kliknite na download.


4. Sada kliknite desnim klikom na download i kliknite na ''save link as...'' (snimi stanicu/link kao...).


5. Kada tu udjete kliknite na strelicu koja je gore (pogledaj na slici):


Znaci kliknete na radnu povrsinu. ♥

6. Kada tu udjete, kliknite na snimi.

Počeće preuzimanje templata na radnu povrsinu.

Ovako ce izgledati:

7. Kada preuzme templat,  idite u svoju radnu povrsinu i pronadjite fasciklu sa templatom.




8. Otvorite fasciklu, pa prevucite fajl gde je naziv foldera na radnu povrsinu.


9. Sada udjite u svoj blog i idite u ''sablon''.


10. Gore će te videti u ćošku natpis ''pravljenje rezervne kopije/vraćanja''. Tu kliknite.


11. Sada, ako želite možete presnimiti stari sablon na kompjuter u slucaju ako nesto pogresite na novom. Presnimicete ga klikom na ''preuzmi kompletan sablon''.


Ako ne zelite preuzeti, kliknite na ''shoose file''.


12. Sada udjite u radnu povrsinu i odaberite fasciklu gde je vas sablon (fascikla koju ste pomerili iz preuzetog fajla).


13. Otvorite tu fasciklu i kliknite na fasciklu gde je natpis ''XML documents''.


Kliknite na ''otvori''.



14. Sada kliknite na otpremi.


Vas templat je postavljen. ♥

Nadam se da sam vam bar malo pomogla. ♥
Da li ce te staviti template na blog?
Da li sam vam sve lepo objasnila?
KOMAJ! :*
~SANI ♥


Share:

11 коментара

  1. Super post, veoma koristan za one koji hoće template. Sve si lepo objasnila. :)

    NOVI POST http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.Ja radim na mnogo jednostavniji nacin,ali ok :) Mislim da nije fora sad da svi stavljaju template kad smo Jeka i ja li ok.Nije stvar samo u tome da se postavi,jos tezi deo je kad se to mora urediti jer sa gadgeti sami trebju uediti HTML kodovima i tako. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo je što znaš da postaviš template.Ali ne bih volela da sada svi krenu sa tim i da počne template da se ponavlja

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično si sve objasnila! Ja imam nekoliko template-a sa kojima sam eskperimentisala još na početku, ali mi nijedan nije odgovarao, a ima baš veliki izbor. :/

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zbog cega vidim blog samo kad otvorim komentare,nema mi gadgeta ni ovog gore?Sta trebam kliknuti da bude normalno,soriska,malo sam glupa heh :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokusaj opet, sve je s' bloggom u redu. ♥
      ~sandra

      Избриши
  6. Cool template. Baš je lepo što si nam pomogla! :*

    http://justforgirrl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odmah mijenjam izgled bloga xD

    3. dio romana na mom blogu! Pročitaj :)
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Aaa...toliko si mi pomog;la,hvala ti na tome,na najlaksi nacin ..<.3333

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥