1. maj ~ Kako ga provesti?

By Sandra Đukić - 21:13:00

                                    Hellow. ♥
Najzad je dosao i raspust za 1. maj (dan rada). Zelela sam da napisem post kako provesti taj dan jer je tada raspust. Takodje cu vam pokazati i neke outfite koje sam sastavila za ovaj post. 
Krenimo. Prvo cu vam pokazati outfitie:

                                         1. outfit

              

Malo sam se udaljila od proleca. Nema veze, ovaj outfit je ipak za toplo vremem kakvo je bilo danas. Nadam se da ce neko obući outfit na ovaj fazon 1. maj jer je bas cool. Ova haljina je preslatka i jednostavno obozavam takve haljine. Takodje, mozda bi bolje uz zelenu haljinu isle neke zelene stikle ili sandalice. Nakit sam uspesno uklopila uz ovaj outfit i ispalo je vise svecano. Torda se super uklopila.
Ocena: 9/10

2. outfit


Ovaj outfit je totalno prilagodjen takvim prilikama. Mnogo mi se svidja. Dodaci su se lepo uklopili, ali sam totalno promasila masnu. Mozda bi lepse stajala neka ogrlica. Ipak sam se odlucila za zelenu jer ipak ne zelim da mornarski stil majce mnogo vuce ka letu. Zelena masna podseca na prolece zbog boje. Mnogo volim platforme. U prvom pogledu su mi se cinile kao OK uz ovaj outfit ali sada vidim da sam promasila TOTALNO! 
Ocena: 6/10

3. outfit


Ovaj outfit sam pokusala uraditi u ovoj bledoj i neznoj boji. Ipak nisam mogla odoleti ovim prelepim teksasnim mini pantalonama (tri-četvrti). Uz torbu sam pokusala uklopiti ovu belu majcu i nije ispalo lose. :) Jedino sto mi se ne podudara su ove mini pantalone ili tri-četvrti. ♥ Ostalo je sve OK.
Ocena: 9/10

4. outfit


Ovaj outfit mi se za sada najvise dopada. Mnogo volim ovakve torbice kao i satove. ♥ Naocare su OK. :) Takodje, mogla sam staviti i bele sandale ili stikle ali mi se ipak nisu svidele jer su ove rozikaste (ili koja je ovo vec boja) stikle razbile klasicni beli outfit. 
Ocena: 10/10

5. outfit


Ovaj outfit je bas ''cute'' i divan. Mozda su samo trebale sandale u rozikastoj ili beloj boji, ali i ovako je OK iako je saren (malo).
Torbica je bas slatka kao i majca. Suknja je OK. Texas je dopunio izgled i razbio klasicnost outfita.
Ocena: 9,9/10

Posto smo zavrsili sa outfitima, preći ću na glavni deo posta: ''kako provesti 1. maj?''

Imamo na raspolaganju petak, subotu i nedelju. Potrebna nam je tabela obaveza kao i tabel zabave za ovaj mini raspust. To je nesto ovako:




Ta tabela je nesto ovako. ♥ Ovo je od prilike moj raspored obaveza i zabave za mini raspust. ♥ 
Sada mozete takodje:

ICI NA KAMPOVANJE

Zanimljivo je kampovati. Nisam bas nikda bila na pravim kampovanju ali... znam da je zabavno. ♥ Podjite sa Drustvom na obliznje mesto. Ponesite  sve sto vam treba za zabavu i provedite vikend i 1. maj u prirodi uz drustvo.

IZLET 

Možete da odete na obližlje brdo, sumu ili bilo gde u prirodu. Nemojte ici sami, idite sa drustvom. ♥

SHOPING

U shoping mozete ici da kupite neku sitnicu (ako ce te samo za zabavu) kao sto je gumica za krofna pundju, snala za neku frizuru ili čak u shoping za odecu koju ce te obuci posle raspusta. ♥

BLOGGOVANJE

Naravno, nemojte provesti ceo raspust u ovome. Ipak napisite neki post ili u nedelju napisite kako ste se vi proveli za vreme raspusta. :) 
Sada... ne zelim bas vise da otkrivam. Sacekacu da neko jos napise slican post. ♥
P.S. od nedelje cu stavljati potpis! ;)

Sandra.* :*
XOXO


  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Post ti je ODLICAN! Molim te posjeti mi blog i komentarisi, i uclani se! teensbysara.blogspot.com, ponovo se otvorio!

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, i ja ću praznike provesti otprilike kao i ti. Subota će mi biti malo ispunjenija, ali današnji dan bih iskoristila da se dobro odmorim kod kuće. :) Inače, najviše mi se dopada 3. outfit. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Ja ču mini praznike provesti kući, nemam baš neke planove...Najj mi je 4. outfit,obožavam bijele outfite ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Ja ovaj praznik provodim kuci, slavimo tatin rodjendan.

    adagrejndzer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, ja ću vjerovatno u parkić s prijateljima... :) Najbolji mi je 2. outfit, hehe...♥


    fashion-hrvatska.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  6. moj raspust je u oporavku kod kuće i vraćanju snage koja mi fali i koju sam imala ranije. prvi i predzadnji outfit su mi najdrazi

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥