Zain ide iz benda!? :O + my week

By Sandra Đukić - 19:59:00

                                   Dobro veče drage... :(
Na zalost... Zayn izlazi iz grupe 1D! X( Grozno! XO Ovaj post sam prvo videla na blogu od eMMe Malik. Mislila sam da je samo sala i nisam obratila paznju. Sada je ta vest počela da se širi! xO Izgleda da je istina! :O
            
                

xO

Sta vi mislite o ovoj vesti?

______________________________________________________

Hey! :(

Iako je ovo kao novi post, idalje sam tuzna! XO

Ocene su bile dobro. :) Iz prirode i drustva koje je IZNENADA# počelo da mi ide od ruke sam dobila 5! jeej! :D Takodje sma iz srpskog bila dobra ali nzm bas sta mi bilo pa sam zbog ne podvlacenja pomocnih glagoja dobila 4! XO 
E pa, posto je u skoli bilo odlicno, bilo je i na blogu! :D 
Imamo 81 clana! *o* Hvaaaalllaaaaaaa vvvvaaaammmm! :*
U ovoj sedmici nisam stigla da napisem 2. deo romana ''Zalazak Sunca'', ali ce stici najverovatnije u ponedeljak. ♥ Sutra necu moci pisati. ♥ :( :) 
Na youtube-u nisam mnogo slusala pesme, pa ce mo reci da su to bile ''Generale'' koje sam odslusala mozda 1-2 puta. -.-
Sada, juce sam uradila nekoliko testova koej bih vam preporucila. Njih pronadjite OVDE.

Post imam haos oko rasporeda bloga, evo ga za celih sledecih 7 dana:
P.S. ipak ce roman biti u sredu ili utorak.

30.3.2015. ~ Martovski favoriti

1.4.2015. ~ 2, deo ''zalazak Sunca''

3.4.2015. ~ Tag

5.4.2015. ~ my week

P.S. uskoro ce izaci u stranicama ceo planer za nekoliko meseci!

Da li ste iznenadjeni Zaynovom odlukom? :'(
Da li ste bili slicni meni ove nedelje?

bay bay! :* :'(


          

  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Post je odlican.. Jako mi je zao sto je Zain napustio bend :((

    ОдговориИзбриши
  2. P.S. Na mom blogu je novi post. Komentarisii ako zelis..
    www.elsinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I meni je bilo bas zao ,kad se sjetim svih trenutaka kompletnog 1D-a plasim se da se totalno ne raspanu ali problem je ubtome sto je on rekao da je to zato sto zeli da bude kao normalan mladi momak , posle svih miliona koje je zaradio i svih fanova koje ima,mislim da nikad nece moci da ima normalan zivot,a tek ne ako planira da nastavi da pjeva,nmp. Sta je tacno ,zao mi je samo❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Žao mi je. Bend bez njega neće biti isti.
    -posjeti moj blog, novi postovi su tu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Žao mi je zbog Zayna. :'(

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovako vezano za Zaynov odlazak i meni je prvo bilo čudno i nisam vjerovala,mislila sam opet neka izmišljotina ,no kasnije sam shvatila da je to jako ozbiljno i da je on otišao,sada je opet dao intervju u kojem je rekao da ga ta sva slava nije činila srećnim ,i tako da ne vjerujem da će se vratiti u bend,iskreno voljela bih ,ali ovo je realnost i gledam realno na to ..nego,da nastavim s ostatkom posta ,"Generale" pjesma je dobra ,ahhaha xd ima baš neki zavodljiv ritam s tekstom koji lako ulazi u glavu ...hahahha xd Jedva čekam najave ,valjda ću stići da te posjetim tad :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  7. Pa, ja baš i ne slušam i ne pratim 1D, ali žao mi je što je Zayn otišao iz grupe, baš zbog fanova kojima je stalo do toga da svi momci budu na okupu. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Slazem se sa Anjom! Ali bilo je ocigledno da ce se ovo desiti! Obicno sve se grupe raspadnu. ://
    NOVI POST, volela bih da cujem tvoje misljenje; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Bas mi je zao sto Zain odlazi iz grupe, bez njega vise nije grupa 1D -_- :'(

    P.S. Imam novi post !
    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! ♥ a bez Zayna nikad nece biti isto :(

    http://dianadblogging.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥