Recenzije ~ cristalli fluidi

By Sandra Đukić - 17:53:00

                                    Heyyy!!!
Najzad je dosao i dan kada ću napisati recenziju! :) Ovog puta ima veze sa kosom. To su cristalli fluidi kapi za kosu. Pa da odmah pocnemo... ♥

                            Pakovanje

       

Za izgled se ne moze puno reci. Klasicna bocica. -.-
Ocena: 9

Izgled tecnosti


Nije nista posebno plava obicna tecnost. :)

Miris
 Ima prijatan miris. Mirise na jedan parfem koji takodje imam. Imaju slican miris. Mozda i nemam bas takav parfem ali slican imam! ♥

miris: 10

Nega kose

Meni kosa lepo napreduje ali sam ga jednom koristila. Nije lose, super je! :) ♥ Zadovoljna sam proizvodom! ;)

Ocena: 7,5

ipak, nisam primetila da nesto bas mnogo deluje ali moja mama ga je koristila! :D

Proizvof je super nemam neke velike zamerke. :D Ja ga nisam bas mnogo koristila ali ipak su pojedinci samnom potrosilio pola boce ukopno! :D

Ukupno bodova: 26,5/30 bodova

Ocena: 10-

Nadam se da vam se svideo post!
bay bay!

~SANDRA~



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Super ti je ova recenzija i slike su ti super .Cime ih slikas???
    Pogledajte moj novi post
    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Mogu ti reći da mi se baš dopadaju ovakvi tvoji postovi. Možda i isprobam ovaj proizvod. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.con

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo jako mi se dopada tvoj blog... Ja sam nova u ovome da li bi mogla da udjes i da mi das neku sugestiju ili savet tebi je to pet minuta a meni jako znaci za ubuduce HVALA UNAPRED <3 <3 <3 :http://missmartafashionandcosmetics.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravo jako mi se dopada tvoj blog... Ja sam nova u ovome da li bi mogla da udjes i da mi das neku sugestiju ili savet tebi je to pet minuta a meni jako znaci za ubuduce HVALA UNAPRED <3 <3 <3 :http://missmartafashionandcosmetics.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Dugo mislim da li da ih uzmem i sta da radim. Odlican post. Slatke slike.http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Joj ja sam ovaj proizvod vidjala svugdje i ja nikako da kupim.Recenzija je super.
    Slike su slatke,ali cini mi se da si slikala po mraku pa imas sjenu ali nema veze.
    I ja tek sada vidim da se nisam pridruzila,tacnije da budem tvoj citalac.Izvini stvarno ono neznam sta mi je haha xd,imas moj follow.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥