Q&A odgovori

By Sandra Đukić - 20:31:00

                                          Hey princess!
Sta radite Kako u skoli? ;* Evo i najzad odgovora za Q&A! :D Hajde da krenemo jer ima bas mnogo pitanja.

                                 Bojana Popovic pita:

1. Koliko imas godina?
Imam 1* godina. ♥

2. Od kada bloggujes?
bloggujem od 31.1.2015. ;)

3. Da li bi snimala youtube kanal?
Mozda. Ne znam. :/

4. Sta najvise volis?
Pa:
-kada dobijem 5 u skoli
-kada dobijem novog clana na blogu

5. Omiljeni bloggovi?
ima ih vise:
Beauty by Alex
Tijana's diary
♥sister world♥
Jelna's happy blog
lanas wonderland
Girly world

6. Omiljena boja i broj?
hm... plava i 19 :D

                                          Anja M. pita:

1. Čime bi želela da se baviš u budućnosti?
Pa želela bih da prevodim jezike ♥

2. Šta za tebe predstavlja bloggovanje tj. da li imas neki cilj u vezi blogovanja?
Pa... nmg. bas da objasnim sta predstavlja ali sam 100% srećna kada bloggujem! :D Da imam cilj da sakupim 1000 clanova ♥.

3. Da li voliš da čitaš?
da, volim. ali samo romane! =)

4. Šta najviše voliš da jedeš?
Volim pileće snicle i pizzu! :d mmm... njam njam! ;)

5. Da li imas brata/sestru, koliko se zove i koliko godina ima?
Pitanje i previse otkriva. Zato necu odgovoriti. ♥

                       Vesnera Serifi pita:

1. Gde nalaziš inspiraciju?
Inspiraciju nalazim u skoli! XD Ok, ponekad za outfite inspiraciju pronadjem na nekom drugom blogu. Inače, neke bloggerke su mi inspiracija (njihovi postovi). ☻

2. Koja ti je omiljena knjiga?
Omiljenih knjiga ima mnogo, ali najviše volim ''Alis izmedju 2 vatre - Džudi kertin''

3. Omiljen citat?
U kameni nista ljudsko, u ljudima sve kameno. ♥

4. Koliko vremena provodis na kompijuteru?
Oko 1-2 h. O_o

5. Kakve osobe volis/kakve mrzis?
Nevolim dvolične osobe, volim iskrene osobe.

6. Omiljen predmet?
hm...fizičko! ;)

7. Kada bi morala da se spakuješ i otputuješ u omiljeni grad, koje bi 5 stvari ponela?
hm... fruitu shine balsam za usne (uskoro recenzija), telefon, komp, neku knjigu i... hranu naravno ♥

8. Omiljen film?
hm... Titanic? :D

                                 Elsa Elsita pita:

1. Koji si razred?
*. sam razred.

2. Misljenje o mome blogu?
Zanimljiv blog ♥ Nemam neko posebmno mišljenje. :)

3. Mesto gde bi otputovala?
hm... Grčka. :D ♥

4. Šta za tebe znači reč ljubav?
Žao mi je ali na ovo pitanje ne znam odgovor! X(

5. Imaš li simpatiju? 
NO! O.o

6. Sta najvise gledas kad si na pc-u?
pa youtube. :)

                                     Sejla Ljajko pita:

1. Koliko imaš godina?
Već sam odgovorila. ♥

2. Koju seriju najviše voliš da gledaš?
hm... volim da gledam ''neukrotivo srce'' i ''odbacena''. ♥

3. Da li ti se svidja moj blog?
dap! ♥ :)

4. Koja je tvoja omiljena boja?
pa plava i... samo plava! ;)

5. Koji je tvoj srećan broj?
Pa nemam bas srećan broj ali volim broj 19. ♥

6. Najbolji glumac i glumica?
hm... Ana Brenda i... Daniel Arenas. ♥ ☺ :)

7. Da li voliš seriju Dila?
pa planiram tek da počnem da je gledam! :D

8. Da li dugo sediš na kompjuteru?
Pa ja NIKADA nisam sedela na kompjuteru! O.o
Salim se. Onako, nzm ni ja. :)

                         BeautyStory Angel pita:

1. Da li više voliš kupovinu sminku ili odeću?
Kupovinu! :D Ako kupim sminku i odecu imacu ih. XD

2. Pratiš li neku seriju?
Pa nekada pogledam ''Odbačenu'' i ''Sulejman Veličanstveni''. ♥

3. Omiljena pesma?
Uf... ima ih bas mnogo ali evo jedne:
Shakira - la la la la ♥

4. Proizvodi bez kojih ne možeš?
pa... sminka, odeca, hrana i voda. :D

5. Šta najmanje voliš kod ljudi?
Dvoličnost... -.-

6. Zašto si se priključila blogu-razlog?
Da bih mogla da pišem postove jer kada sam čitalaneke blogove strašno sam želela da i ja to počnem pisati! *_*

                       Alex P. pita:

1. Omiljeni bloggovi?
odgovorila sam. ♥

2. Da li imas smoga idola od mladih bloggera?
pa i ne... Nzm bas. -.-

3. Starke VS vans?
Starkeee!

4. Zašto si otvorila blog?
Odgovorila sam. ♥

5. Top 3 omiljena blogga koja nakviše čitaš?

beauty by Alex
Tijana's diary
Lana's wonderland

6. Omiljena pesma?
Odgovorila sam.

7. Bravo VS Hey!
ne citam ni jedno ;).

                           Andjela Novakovic pita:

1. Koliko dnevno odvajas vremena ''viseci'' na kompu?
pa zavisi koliko mi je potrebno...

2. Sta mislis o mom blogu?
Odlican blog sa kreativnim idejama. ♥

3. Koju poznatu ličnost voliš?
Volim Arianu Grande,  Anu brendu i Daniela Arenasa (nmg. se odluciti).

4. Omiljena knjiga?
Pa volim knjigu ''Alis izmedju 2 vatre''.

5. Omiljen citat?
U kamenu nista ljudsko, a u ljudima sve kameno.

6. Omiljena pesma?
Pa... break free od Ariane Grande. ♥

7. Da li voliš slatkiše?
DAAAAA! *_*

                                     Miljana- ♥Saveti pita:

1. Omiljena boja?
plava!

2. Da li imaš kućnog ljubimca?
da. :)

3. Koji si razred?
Odgovorila sam. ♥

4. Za sta se najvise vezujes?
Pa nzm... ucenje, blog i tako dalje! XD

                                      Tea Kranjec pita:

1. Mišljenje o mome blogu?
Pa nisam ga mnogo citala. ♥ :( Prema dosadasnjim postovima mislim da je zanimljiv i originalan. ♥

                                Kata Rina pita:

1. Koliko imas godina?
Vec sam odgovorila. ♥

2. Omiljene bloggerke?
Uf... ima ih bas mnogo:
-Milicai  Ana
-Tijana Minić
-Alex P.
-Jelena Rogić
-Jelena N.
-
3. Imaš li brata/sestru?
odgovorila sam.

                                         Hanna Nimac pita:

1. Imas li ljubimca? Kojeg?
Imam, psa i mačku. ♥

2. Najlepše žensko ime?
Aaaa! Ima ih vise! Ne mogu se odlučiti:
-Alexandra
-Jelena
-Sandra
-Elizabeth
-Bojana

3. Najlepše muško ime?
Pa... Bojan? O.o

4. Gde si zadnje putavala?
hm... u skolu? o.O

                                     Milica i Ana pitaju:

1. Omiljen glumac?
hm... Daniel Arenas! :D

2. Najdraza kombinacija?
bela i zelena. ♥

3. Imas li brata/sestru?
Vec sam odgovorila.

4. Šta najviše voliš na sebi?
Nzm. na sta mislis. Ako mislis na osobine: iskrenost.

5. Odakle si?
Nmg. odgovoriti. :(

6. Omiljeni gradovi u svetu?
Pariz, London.

7. Šta ne podnosis?
ne podnosim laž. -,-

8. Šta voliš?
bloggovanje, druzenje i td.

9. Najdraži lik iz nekog filma?
hm... Kevin (sam u kuci 1/2/3/4/5/).

10. Voliš li nas blog i kakav ti je?
Volim da ga citam. Kreativan je i zanimljiv. ♥

                                         Girly World pita:

1. Koji su ti omiljeni bloggovi?
-Beauty by Alex
-Tijana's diary
-Lana's wonderland
-♥Sister world♥
-Girly world
-Jelena's happy blog
To je to! =)

2. Koliko imas godina?
Već sam odgovorila.

3. Grad koji bi zelela da posetis (ili gradovi)?
London i Pariz.

4. Najveća životna želja...?
hm... ima ih vise! :O
-Zavrsiti uvek sa 5,00
-Postati prevodilac stranih jezika
-Posetiti druge zemlje ♥

5.Omiljeni brend sminke?
pa nzm... nisam o tome razmisljala.

                          bay bay! :*


                                           


    

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Omiljeni glumci su ti Ana Brenda i Daniel Arenas - da li si gledala možda Corazon Indomable pošto su oboje glumili tu? :) Super post, samo ako si već odgovorila na neka pitanja, onda nisi morala opet da ih pišeš i govoriš da si već odgovorila. :)

    Novi post na mom blogu - jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam ranije gledala 'Neukrotivo srce' i volela sam tu seriju. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Imamo neke slicnosti, mada ne vidim zasto neces da das neke licne informacije, mada okej, ako mislis da tako treba, to je tvoja stvar!
    Poseti moj blog, i nov post je tu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi se dopadaju odgovori. Post je odličan. Ja inače ne volim turske , indijske ili španske serije pa zato ni jednu ne pratim. Omiljene serije su mi: Vampirski dnevnici , Lud Zbunjen Normalan i Sinđelići. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥