nail polish and hairstyles

By Sandra Đukić - 21:27:00

                                Heyy!
Sada imam bas malo vremena da napisem post. -.- Okey, ipak ću napisati post. :) Ovo su 2 zadnja posta 
za Maju a razlog sto ih pisem spoljeno je taj da mogu ponovo da se ubacim u raspored pisanja jer nisam pisala 2 dana. :) Okey krenimo.

Nail polish

Za ovaj post sam pripremila jedan zanimljiv video. Ja te nokte zovem ''vodeni nokti''
Evo video-snimaka kako se prave:








Nokti su veoma zanimljivi. :) ŠPosto ne znam mnogo reci o noktima, idemo na 2. deo posta! :)

hairstyles (frizure)

Meni lepo izgleda grcka pundja i pundje pa cu ovde staviti video-snimke kako napraviti neku zanimljivu pundju iili slicno! Krenimo!

Grčka pundja:

Ovaj video nece da otvori ali posetite ga klikom OVDE.

Ova pundja je preslatka i veoma lepo izgleda! ;)

Pundja sa trakom:



Krofna pundja:



Pundja je preslatka! *O*

Pundja sa strane:




Sve frizure su prelepe kao i nokti! *O*
Nadam se da vam se svidja post! 

bay bay! :)



  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Dobar post!❤ Pogledaj moj BLOG i novi post ! --> www.sandralittleworld.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Posebno mi se svidja grcka pundja i cesto puta je pravim. A nokti su peeeeeerfeeeect!

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥