My wek

By Sandra Đukić - 13:04:00

                                               Hey!
Najzad i nedelja. -.- Sutra skoja. :p Pa vkrenimo sa postom.
Danas pisem my wek (moja nedelja).
Pa dobila sam 64 clana na blogu! :D Mnogo vam hvalaaaa!!! :*
Počela sam novi plan. Ubacila sam rubriku my wek i onda sam morala da menjam! :O :P.
I najzad sam uslikala sve drugarske slike za post koji ce biti ovih dana. -.-
Pa nije nas bas ocenjivala uciteljica ali... nisam dobila nista manje pa 4. jeeeejjjj! :D
Redovno sam pisala na blogu postove i svi komentari su pozitivni. Mnogo vam hvala! ;*
Spremila sam slike za post koji ce biti danas ili sutra (da nadoknadim jedan dan u martu kada nisam pisala) i za post ''back to school''.
Pa zelela sam i da napisem koja mi je omi8ljena pesma i casopis!
Pesmu poslusajte OVDE, a nesto o casopisu OVDE.

                  Nadam se da vam se svidja post (XD).

                                   Bay bay! ;)

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Stvarno sjajan post! Jako mi je drago što te pratim. Ako želiš da me malo bolje upoznaš, na mom blogu pogledaj poslednji post: My pictures with Violetta

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hi, great post, wonderful blog. I would like to follow each other. if you want, let me know

    Sibaritismosdeinma

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar post! :)))

    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Great post honey!!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥