my week

By Sandra Đukić - 12:29:00

                                    Hey princess! 
Najzad i nedelja. -.- Sutra je skola. :p grozota! :O Krenimo mi sa postom.

Ove nedelje sam imala sve vpetice, mozda 2-3 cetvorke! *_* :) Jeej! ;* Takodje, dobila sam na blog 75 clanova! :D Aham... Andjela i ja smo spremale jedno iznenadjenje ali na zalost, nije izaslo u petak vec ce najverovatnije danas. E sada: napravila sam novi plan bloggovanja kako i ask bloga. Pošto sam zaboravila lozinku staroa, napravila sam novi g-mail bloga! :) ♥ Isplanirala sam zajednicke postove sa medijskim partnerima. :) Otkrila sam jedan program koji će mi mnogo pomoći u bloggovanu. ♥ To je polyvore. ♥
A sada, posto sam videla hejt na proslom postu (ovo ce pisati i u iznenadjenu sa Andjom), evo lepo odgovora:

Dragi anonimče, ako mislis da gresim sto ostavljam adresu

bloga na tvoj blog, mogao si lepo da kažeš. Ako ti se moj 
blog ne svidja zasto se ne iščlaniš? :) Lepo te molim da 
prestaneš da hejtuješ moje postove. 😃:) postavila sam da
 anonimci komentarisu ali sada cu to ukinuti.

                      bay bay! ;*

  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Meni je tvoj blog sasvim okej, iako sam vidjela da je istina da na nekim blogovima ostvaljaš adrese a da se vlasnice ljute, ali svejedno imaš super blog. Odličan post! :)

    laras-crazy-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ok,kad neko ostavi link svog bloga ispod komentara,ali neki se ljute a ja ne vidim razlog :)

    Ne obaziri se na anonimce

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoj blog je po meni perfect, a anonimac je 100% ljubomoran! Jako mi je drago zbog tvojih ocena! <3

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ma pusti anonimce! Ne mozes uspeti ako se ne reklamiras!

    novi post, komentarisi;

    http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Tvoj blog je tvoja stvar.Pusti sta drugi govore i radi ono sto mislis da je za tebe najbolje:)
    P.S.Ako želiš možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Znas anonimci su anonimci. To su osobe koje te iz dubine duse jako vole ali ti zavide! :* Ti si super blogerka i samo tako nastavi! <3

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥