My week

By Sandra Đukić - 17:58:00

                                                  Heyyyy!
Mislim da bih trebala da pisem i ''my week''. :) ☺ Posto je danas nedelja, napisacu i taj post iako je juce bio post o februarskim favoritima. Dakle, napisacu sta sam postigla ove sedmice. ♥

Prvo, dobila sam 44 clana na blog! Hvala mnogo! :*

Napravila sam 2 zajednice na g-mailu! Posetite ih klikom OVDE i OVDE.

U ovoj sedmici sam imala sve pozitivne ocene! :) Učila sam i to se isplatilo! :D

Otkrila 2 super ''zajednice'' sa slikama. :) Posetite ih klikovima:
OVDE
OVDE
To su pinterest i we heart it! *_*

Promenila sam pozadinu na g-mailu! Slike sam pronasla na we hear it-u! *_* Mnogo cool slike! ;)




Ok. Ovo nije nesto veliko ali danas sam naucila kako uslikati ekran! Jeeej! To mi je trebalo u zadjem trenutku! :D jeeeeeeeaahhhhh! *_*

Napravila sam plan pisalja bloga za ceo mart! :D

            Ovo je bilo moje ''dostignuce'' za ovu sedmicu! :D
                        Nadam se da vam se svidja!

                  (P.S. nema vise slike sa potpisom)

                                         bay bay!
                            
                              ~SANDRA~



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Čestitam na sledbenicima. Profilna ti je super! :)
    laras-crazy-world.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I like your sweather very much. Imbought a similar last week at H&M

    Xoxo Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super profilna,čestitam inače na 44 sljedbenika ♥

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super profilna,čestitam inače na 44 sljedbenika ♥

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥