March's favorites

By Sandra Đukić - 17:00:00

                               HEY!!! :D ♥
Evo i mene sa ppoooossssttttoooommmm! :O Pa da, mart mi je toliko dugo trajjaaaooo! :O Ok, ok. Idemo na post jer imam jos obaveza! ;) P.S. uskoro ce imati i malo takmicenje! ;D

                                       Odeca:

Od sada ću najverovatnije samo opisati moj stil ovog meseca. ♥
Najvise sam nosila helanke roze boje. ♥ I tunika je obavila svoj posao! ;* Naravno, roze boje su! :O ;D

                             Proizvodi i kozmetika:

Stvarno nisam koristila mnogo sminku ili ostale proizvode. Mogu reci da sam koristila fruity shine labelo. ♥ Dakle, bila je recenzija o pearly shine labellu, a sada sam nabavila i fruity shine labello! *_* Ovo je nesto naj naj! :O

                                      


Oki, koristila sam jos jedan sjajan proizvod:


Ovo je palmolive thermal SPA, koristi se za tusiranje. ♥ Ima prelep miris! Prosto ga obozavammm! *_*

A da. Ceo mesec ga koristim a ovde sam ga zaboravila! :O
To je she bunny lak za nokte. ♥ 
Imali ste priliku da ga vidite u postu ''ljubicasta kozmetika''. ♥
Evo i njegove slicice:


Nisam sigurna kako, ali je isprljan crvenim lakom, na zalost! XO X(

Epa sada preterujem! :O Kazem nekoliko proizvoda a ispade ih vise!
Ok, ok, ovo je zadnji! :D
Nzm kako se zove, jer na njemu ne pise. ♥ To je sjaj za usne iz posta ljubicasta kozmetika! :D ♥


Muzika:

Slusala sam mnogo pesama, ali ne i u zadnjoj sedmici! ':O





















Sve pesme su prelepe... ♥  Ok, zadnja pesma je reper ali ok. :)

Slike:

Nasla sam prelepe slike! *_*



























Slike su bas cool! :D

Nadam se da vam se post svidja! ;D 

bay bay! :O ;*






  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Pesme su stvarno super , a slike su prelepe *_* Svidja mi se tvoj post i dizajn bloga :D


    Nov sam na blogger-u , pa bi svaki vid podrske bio vise nego dobrodosao :) Ako zelis mogli bismo i da saradjujemo ;)
    http://ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super favourite post. Meni se mnogo dopadaju ove slicice koje si pronasla , tako da cu ih na kraju sve skinuti na telefon. I pesme koji si odabrala takodje vecinom sve volim. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam takvo labelo ali samo sa lubenicom ne sa visnjom ili tresnjom,inace oozavam ove pesme a i slike mi se svidjaju ;)

    P.S. Novi post na mom blogu ;)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  4. Wow! Jako dobar post :) Sa skoro svim se slažem... E dj mi samo reci (ne znam gdje drugdje da napišem xD) Tražiš li medijske partnere?

    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Slike mi se stvarno sviđaju. :) Nisam probala to Labello, ali gotovo sva su sjajna, ne sumnjam da je i ono dobro. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Mi smo navecine na ono labello od nara ali nigde ga vise nemaaaa :( a predivno je
    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam ranije kao luda koristila onaj sa narom ali ga nemaaaa

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, pesme mi se posebno svidjaju! :)

    dianadblogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka cast za ovaj post! Takodje i ja puno volim ovo labelo, pocela sam da ga koristim pre oko dva meseca. Savrseno je. Sve pesme koje si stavila jako puno volim. Slike su perfect. Sve u svemu predivno napisan post! <3

    *promenila sam link svog bloga, i tvoje misljenje mnogooo mi znaci.

    sanjalica01.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥