ljubičasta kozmetika

By Sandra Đukić - 21:47:00

                                           hay girls!
Danas se rano javljam. -.- Danas neću biti u mogućnosti da vam pišem pa ću sada na brzinu jer imam samo 30-ak minuta... :O Krenimo brzo!

                                    Parfem



Parfem je presladam i veoma prijatno miriše! Dobila sam ga od frendice za rodjendan. ♥ Mislim da se zove ''eaudeparfum''. ♥

                                olovka za oči



Ova olovka za oči je ljubičasta. Trag je naravno ljubičast o veoma se lepo uklapa! :D Dobila sam je... mislim od mame ili nekoga iz porodice... hmmmm....


Ovakav trag ostavlja ta olovka za oči. Nisam želela da je stavim na oko jer ne umem da nanosim olovku za oči... -.-

sjaj za usne


Ovo je jedan od mojih omiljenih komada sminke ~ sjaj za usneeee~ *_* Ovaj sjaj za usne sam takodje dobila od frendice za rodjendan. :)


Izvinite zbog kvaliteta sliek ali malo je mutnjikava sto nisu ostale slike. :O Ovde se ne vidi dobro ali ostavlja male sljokice i sjaj! ♥

Senka za oči


#2 sorryyy zbog kvaliteta slike. -.-
Ovu senku za oči sam ja kupila za 180 DIN. :)

Baterija mi je prazna pa nisam mogla da uslikam ali mislim da ima u nekim od proslih postova. :)

Lak za nokte


Ovaj lak za nokte sam dobila na poklon. Veoma ima lep trag.

Na žalost, nisam mogla da ga uslika pa... :(

Nadam se da vam se post svideo iako nisam mogla mnoge stvari da uslikam! :(

BAY BAY! :*







  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Stvarno odlican post.
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post♥
    Novi post na mom blogu.♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično! Volela bih da imam taj ljubičasti lak! Anketa na mom blogu, glasaj ako želiš!

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Vrlo lep post :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Parfem mi je preecuteee!

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17. март 2015. 19:44

    Super je post!
    Odlično si prikazala svoje proizvode i super pišeš!

    P.S
    posjeti moj blog ako želiš

    tinaandmilicaworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ejj...Danas sam pocela da te pratim i super si.. Ja imam takav parfem samo je moj rozi...
    P.S Poseti moj blog i komentarisi postove :beauty-with-zeljana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Blog i ovaj post su ti savršeni i hvala sto ti nas blog spada u omiljene :* :)

    -Milica i Ana

    ОдговориИзбриши
  10. Blog i ovaj post su ti savršeni i hvala sto ti nas blog spada u omiljene :* :)

    -Milica i Ana

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥