DIY for Andjela


                            heyy! :) ♥
Danas je konacno i dan kada cu napisati DIY za Andjelu. ♥ Krenimo jer sam pronasla 5 extra video-klipova! :D P.S. preporucicu tu YouTube kanal! ;)

         1. Pet načina kako da iskoristite staru teglu

Verujem da želiš da napraviš što šareniju sobu ili prostor boravka! Ovo je pravi način jer će dopuniti tvoj sobni prostor ~ PET NAČINA KAKO ISKORISTITI STARU TEGLU! ;)



2. kako dekorisati sobu?

Sigurno zelis da dekorises sobu na najbolji nacin:



3. Kako napraviti svesku lakova za nokte?



4. Novogodisnji poklon

Nova godina je prosla ali je video tu! :)



5. Kako napraviti lakove za nokte?

Važno je da znate da napravite lak za nokte. Sta ce te uraditi ako vam se neki ne uklapa uz outfit? :/



Andjela nadam se da ti se dopadaju DIY-evi! :D
P.S. kanal je Maja BeCreative.

bay bay! ;)

Share:

10 коментара

  1. Odlican post! Odlicne ideje!
    Jako mi se dopada izgled tvog bloga!
    Novi post na mom.

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post! Pogledala sam videe i sjajni su! Novi post na blogu:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Pogledala sam videe i odlicni su.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. :) Hvala sto si posetila moj blog. Pratim te sada preko GFC, nadam se da ces uzvratiti. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Maja ima odlične DIY ideje, baš mi se dopada njen kanal. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala puno sto si mi ispunila zelju! Prezadovoljna sam nacinom na koji si napisala post! ♥ Mnogo su mi pomogli ovi video klipovi o sredjivanju sobe. Pored toga, najvise me je privukao video sa sveskom za lakove. Mozda je napravim. Jos jednom ti moram reci da je post odlican!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман21. март 2015. 11:38

    Odličan post :)

    http://beautytips1.blog.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post! ♥

    dianadblogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. odličan je post ali stvarno <3 :D čula sam za maju ,i pogledala jedan video moram i ove da pogledam,sigurno će mi biti od pomoći. iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥