diy

cestitke i diy za 8. mart ♥

By Sandra Đukić - 20:35:00


             Heyyy curke! :D
Jedva sam dospela do kompa da vam pisem! :p Pa krenimo sa postom. Ne zelim da mi nestane struja... -.-
Danas cu postaviti nekoliko tutorijala kako napraviti cestitku za 8. mart. Svi znamo da je danas 7. mart sto znaci da je sutra 8. mart! :) Treba da napravite neku lepu cestitku. Ja sam pronasla nekoliko video snimaka. Pogledajte ih:



Čestitka izgleda prelepo! Isprobajte je!




Ovo je tek 1. deo savrsene cestitke



Evo i 2. dela. Savrsena cestitka~gotovo




Izgleda lepo i ubedljivo! 




Ova cestitka je najlepsa. *_* Toliko je jednostavna a lepa! :O




Originalan poklon za mamu, baku, strinu, ujne, tetku, poznanicu, razrednu,...




Ova casa je prelepa! *_* Ako je napravite, sigurno ce te obradovati osobu. ;)


Ram za sliku izgleda vrlo lepo! :) Originalno i jednostavno.

Svi pokloni izgledaju lepo i ubedljivo! :)
Ovaj post se sastoji iz video-klipova! :D
Nadam se da vam se svidja!

Ć A O S S S S S! ;(

                                   

  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Super post....PUNO mi je pomogao....moja mama ce se oduseviti♥♡♥

    ОдговориИзбриши
  2. sretan nam 8. mart. pratim te odavno, slika mi jeu drugom stupcu na gfc-u

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Ovi videi su mi dali bas mnogo inspiracije :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, da sam ranije pogledala sigurno bih napravila ovakve cestitke:)
    Novi post na blogu
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! ♥
    http://dianadblogging.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!!!♥♥

    http://andreasworld11.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥