Aplikacije i igrice na mom telefonu

By Sandra Đukić - 21:21:00

                                                        Heyyy!!!
Večeras se, za razliku od sinoć javljam malo ranije! :/ Ali ok. Idemo mi na post. 

                                         FACEBOOK



Pa ja jos uvek nemam facebook. -.- Ova aplikacija mi iskreno ne sluzi nicemu... -.-

TWITTER


Twitter takodje nemam. Takodje, ovo mi nicemu ne sluzi a nmg. ih obrisati... :O

PRODAVNICA


Ja igrice skidam nekada preko ove play prodavnice a nekada preko vajla koji sam dobila u fascikli igrice.

LITTLEBIGCITY


Ovo je moja omiljena igrica! *_* Toliko je super! Ustvari, ona je 2. omiljena igrica! Sledeci deo je moja omiljena igrica.

FASHION ICON


Ovo je moja definitivno omiljena igrica! *_* Pariz, moda... sve sto volim! ;)

FUN FACE


Ovo je primer uradjene fotke. :)

MINDSCANNER

Za ovu aplikaciju nisam mogla da nadjem sliku. Aplikacija je neka vrsta IQ testa. :)

To su moje omiljene aplikacije na fonu! ;)

Bay bay! ;)

~SANDRA~









  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jao i moje omiljene aplikacije su ove .S em poslednje dve njih nemam instalirane ali svakako cu ih isprobati.
    Pogledajte moj blog i zaparatite me
    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥