Škola ~ kako učiti koji predmet? #1

                                                                     Hi girl!
Kako ste danas? Pripremila sam vam post iz rubrike ''škola''. Današnja tema je ''kako učiti koji predmet?''
Mislim da skoro svi imaju problema sa učenjem u školi... ♥ Ja sam (ne slučajno) jedna pd njih... :(
Ipak sam shvatila kako učiti koji predmet pa ću vam objasniti! ♥ ☺ Ovaj blog je inače stvoren kako bi se zabavili i pomogli drugima! :)
P.S. ja sam četvrti razred tako da ne očekujte biologiju, hemiju, fiziku i td.

                                                             1. MATEMATIKA 

                                                   

Sa matematikom sam do skoro imala problema. -.- :( ☺
Matematiku ne treba da učimo. (sem ako u pitanju nisu definicije ali bi i to trebali pokušati naučiti sa razumevanjem-izvlačimo zaključak iz primera)
                                                                      Kada nešto ne razumete, npr. jednačine -.-,
idete prvo sa manjim brojevima (jednocifrenim/dvocifrenim), pa sa trocifrenim, četvorocifrenim i najzad višecifrenim! ☺ Ovo je bio samo primer... ♥

                                                  2. SRPSKI/HRVATSKI... JEZIK

                                                   
U srpskom jeziku treba učiti više stvari. Ja ću nabrojati neke i dati primer kako ih trebate učiti.

1. gramatika

Gramatika se, verovali ili ne po meni uči najlakše čitajući textove i knjige! :) ♥ (I love books ♥ ♥ ♥)
Gde će te bolje upoznati vrste reči?
Gde će te naći kako treba pisati (redosledom) reči u rečenici?
U knjizi/textu naravno! :)

2. pravodis

Pravopis možete učiti tako što se pažljivo čita knjiga/text (kao i gramatiku) ili jednostavno vbati pisanje! ;)

3. prepričavanje knjige

kada pročitate knjigu napišite na papi sve što ste zapamtili! :)

3. PRIRPDA I DRUŠTVO

Lekciju iz prirode i društva pročitaj nekoliko puta i prepričaj šta zapamtiš! ☺

4. ENGLESKI JEZIK


Ako trebate da čitate, najbolje je da lekciju pročitate nekoliko puta. ☺ Ako je u pitanju diktat, text koji će vam nastavnica diktirati nekoliko puta prepišite na list! :) ☺ ☺ ☺ ♥ ♥ ♥ (I love English ☻)

5. VERONAUKA


Veronauka se uči tako što se nekoliko puta pročita... ♥

6. ČUVARI PRIRODE


Čuvari prirode se uče isto kao i priroda i društvo! ☺ ☺ ☺ ♥ ♥ ♥ Mada mnogo je lakša. ;)

7. LIKOVNO


Likovno se najbolje uči...
Pa ako je u pitanju kombinovanje boja onda radite crteže sa tim bojama! ☺ Tako isto se radi i sa ostalim primerima! :)

8. MUZIČKO


Ja muzičku kulturu učim tako što iz postupkaizvlačim zaključke (definicije). :)

9. FIZIČKO


Ja fizičko za sada ne moram učiti. Čula sam da u višim razredima treba da se uče poze. Rekla bih da se to uči tako što ih svaki dan radite uz vešber... :) 

10. Dodatna nastava


Dodatna nastava je više logika. Ovde se ne treba učiti već razmišljati. :)

Ja ove predmetw imam u skoli. Ostaju Č.O.S. i dopunsko ali to se ne treba učiti! :) ♥

Da li vam se svidja post?
Da li sam vam pomogla?
KOMENTARIŠITE!











Share:

0 коментара

Thank you for all coments! ♥