Recenzije ~ pearly shine labello (balzam za usne) ♥

By Sandra Đukić - 12:23:00

                                                          Hello girls!
Izvinite što juče nisam pisala ali sam imala nekih problemčića... :(
Zato danas očekujte ovaj post i još jedan! :D ♥ ♥ ♥
U prošlom postu su mi rekli da povecam slova pa evo ih! :D ♥
Takodje, jedna devojka je želela da napišem duže postove pa ovaj će biti malo duži. Jutros sam čitala blogove koje ptatim. Na svakom su bile recenzije pa sam odlučila da i ja pišem recenzije1 :D  I da... kasnim sa romanom i rubrikom poznati ali poznate očekujte danas ili sutra a roman najverovatnije sutra! ;) ♥ Nadam se da se neljutite...? :(
uredu, krenimo sa postom...
Danas sam htela da pišem recenziju o ''Pearly Shine labello (balzam za usne)''. Ovo labelo koristim od prosle godine... hm... mislim od leta... :/ Ne mogu sada da se bas setim tacno. XD 

Cena u apoteci: 250 RSD.
cena u kućnoj hemiji: 230 RSD.

Upakovano je u pakovanje kao sa slike:



Pakovanje je klasično. Lepo izgleda. :) ♥ 

Labelo izgleda kao sa slike dole:


Da. Slike nisu moje jer su ispale malo tamno i ne bi se lepo videlo. :( Ali ista je stvar nadam se da nema problema... XD

Ovako izgleda na usnama. :)

Ovo labelo izgleda prelepo na usnama. Možete ga nosizti čak i u školu jer ne ostavlja baš upadljiv trag! Savršen je... *_*

Labelo ne mirise na neko voće ili na nesto na koja labela obicno mirisu ali OK. ali ima prelep miris.  ♥ ♥ ♥ *_* Iskreno, po nekada mi taj miris zasmeta ali ne znam zasto. Možda sam samo umislila. :/ Miris je uglavnom prijatan. ♥ :)

Ja ga već, kao sto sam rekla, duže koristim i pomaže mi kada mi usne ispucaju sto se cesto dessava. -.-

Ocene:

Pakovanje: 9/10
Izgled:10
Trag na usnama:10
Miris: 9,5
Nega usana:10
ocena: 10

Komentar:

Za pakovanje sam rekla da izgleda lepo ali ipak mislim da mu nesto nedostaje. :( Zbog toga sam dala 9-ku. Pakovanje je inace lepo. :) Mozda bi trebalo da bude malo svetlije ali OK. :)

Labelo lepo izgleda, mirise i nega usana je super. 

Da li ste nekada probali ovo labelo?
Da li će te ga koristiti?
KOMENTARIŠITE!












  • Share:

You Might Also Like

17 коментара

  1. Odlična recenzija, imam isti takav.

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala... :) ♥ Nadam se da ti pomaze koliko i meni... ♥ Naravno da cu posetiti tvoj blog! ;)

      Избриши
  2. Lepa recenzija. Veoma originalno.:)I ja obozavam da koristim labela. Imala sam ovakvo i bilo mi je bas super, mada sada vise volim ona labela koja ne ostavljaju vidljiv trag;)
    marsylylife.blogspot.com -ako zelis uclani se u moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Mislis li na ona koja samo ostave malo sjaja?
    Vec sam se uclanila! ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Izgleda jako ljepo na usnama. Svida mi se:)
    Posjeti moj blog: sdstorybynika.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,poseti moj blog uclani se ja sam uclanila od tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!Ko želi neka se pridruži mome blogu http://samokreativno.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥