Provedite vidend uz nas i iskoristite nase savete! :) #3 (saveti)

                                                                 Hay!
                                       Happy Valentine's day! :) :) :)
                                   
                                             

Danas se rano javljam. Možda čudno sa moje strane... o_O U prošlom postu saveta sam slučajno pogrešila. To je bio drugi post iz te bubrike a ja sam naisala da je prvi! :( Ok. nema veze. Ubrajajte ga kao drugog. a sada da krenem sa postom. Vikend je počeo. Danas je subota. Ne ide se u skolu u ponedeljak i utorak. Mnogima će ovi saveti poslužiti. :)

                                                                ČITAJ KNJIGE
         
                                                     

Ako ste dobili knjigu u skoli da pročitate za vikend, možete i nju čitati. Ali, ako niste dobili knjigu u skoli evo nekoliko knjiga koje vam ja preporučujem:
1. Okamenjeni vukovi
2. Orlovi rano lete
3. Alis izmedju dve vatre
4. Doktor Dulitl

Knjige su zanimljive a pojedine i smešne! XD

SPORTOVI NA SNEGU


Kada sam rekla ''na snegu'' mislila sam i na sanjkanje, skijanje...
Ovo možete raditi i kod kuće ako je pao sneg. :) Zabavno je.

ČITANJE BLOGOVA


Čitajući blogove možete pročitati nešto novo (savet, zanimljivost).
To je, bartem meni uvek zabavno! ;) Ne trebate ceo vikend provesti u tome naravno! :)

DIY

Pravite DIY i ukrasite svoj prostor! ;)
Tako će nestati dosada! ;)

NAPRAVI SVOJ BLOG

Dok napravite blog, uredite ga i napisetew neki post zaboravicete da vam je dosadno! :)

DDa li vam se svidja post?
Da li ce te nesto isprobati? :)
P.S. očekujte veliki valentine's day post danas! :)





Share:

4 коментара

  1. Odlican post , odlicni saveti. Slazem se da treba sto vise čitati tako da mi je drago sto su pomenula knjige i blogove. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na savjetima,izvrstan post. Pratim te:)

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥