Pretvaranje YouTube u mp3 ~ detaljan postupak

By Sandra Đukić - 18:57:00

                                                                   HAYYYY!!!
Večeras sam slusala neprekidno Arianinu pesmu ''problem''. *_* Totalno mi se svidela! Morala sam da je skinem na kompjuter pa  sam mislila da vam napisem post ''kako YouTube pretvoriti u mp3'' i naravno preuzeti je na komp! :)
Krenimo:

1. Udji na google i ukucaj ''Mp3 conventer''
2. Udji u prvo gde pise ''Pretvarac iz YouTube u mp3''
3. Videces polje u kojem ce biti link nekog totalno drugog videa
4. Izbrisi taj link i tu stavi link videa kojeg želis preuzeti
5. Klikni na ''pretvori video''
6. Kada se video pretvori, malim slovima pored slike pisace ''preuzmi'', kliknite na to
7. Vasa pesma ce vas cekati u fascikli ''preuzimanja'' :D ♥
P.S. ovo je samo za video-klipove na kojima se po vama ne mora videti slika!

A sada evo i te ''Ariana Grande ~ problem''
(klikni na naslov gore)

                                    Da li vam se svidja post?
                                     Da li sam vam pomogla?
              
                                      


                                                    

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Odlican post! Pomogla si mi <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Vauu ovo je stvarno kul! :))

    Uclanjena sam u tvoj blog, pa se uclani i ti u moj ako hoces :**

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno,zaista si mi pomogla.
    I ja volim tu pesmu <3
    ----> http://ksenijalukic79.blogspot.com/ <------
    novi post <3

    ОдговориИзбриши
  4. odlican post, ako zelis da pratimo jedna drugu, javi se <3

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je Ariana idol :* <3
    Inace jer se to placa da skines ili,i da,ima li virusa?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne neplaca se niti skida virus. ♥ Pa da skida virus ne bih ni ja skidala... -.-

      Избриши
  6. Ja sam prije koristila ovaj način skidanja pjesama i jako mi je koristan . Super post:)
    nikinkutakes. blogspot com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam prije koristila ovaj način skidanja pjesama i jako mi je koristan . Super post:)
    nikinkutakes. blogspot com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥