outfit for valentine's day #2

By Sandra Đukić - 21:23:00

                                                                 olá meninas!
Danas sam vam sigurno već dosadila! :( Ali šta da radim kada sam inspirisana praznikom koji je za 8 dana? :) Krenimo sa postom!
Ovaj post sam htela da posvetim outfitima za dan zaljubljenih! ;D
                               
                                                                    1. Outfit

                                                           
Ovaj outfit je savršenstvo! *.* presladak je i pogodan za ovaj dan koji je uskoro! :)
Haljinica  (ili suknja i majca) je prelepa i prosto savršena za dan zaljubljenih! :D
Torbica je slatka kao i baletanke! Ako su ova dva srca na vrhu šnalice, odlično
su uklopljene uz ovaj outfit. Sve je na svome mestu i ceo outfit je super!!!
ocena: 5.0

2. outfit

Ovaj outfit mi se malo manje svidja nego prvi.
Ova majca je prelepa i rado bih je nosila!Farmerke (ili helanke) su OK. CIpele? hmmmm.... pa isto kao i farmerke (helanke). Torbica je preslatka a ova percad... hmmmm.... lepa su i dekortativna! ;)
Ocena: 4.0

Koji outfit je po vama lepši?
Koje su vaše ocene?
KOMENTARIŠITE!
(P.S. sutra očekujte video snimke za make up, uredjivanje sobe i sl.! :) )


  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Divni outfiti. Svaka cast! :)
    Bila bih ti jako zahvalna ako bi i ti posetila moj blog i komentarisala neki post kao ja tvoj. Hvala unapred! :)
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divni outfiti. Svaka cast! :)
    Bila bih ti jako zahvalna ako bi i ti posetila moj blog i komentarisala neki post kao ja tvoj. Hvala unapred! :)
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se dopadaju oba outfita, ali ja bih se odlucila za drugi :)
    ako mozes pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne zaprati http://vanja00.blogspot.com/

    puno srece u daljem blogovanju

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥