diy

Odredjeni simboli #1 (DIY)

By Sandra Đukić - 16:37:00

                                                              Hello princess!
Šta ste radile danas? Kako ste provele jučašnji dan? ☺ Danas sam nešto probavala na kompu pa sam tako dosla na red za brojeve i ALT. Naprave se neki super simboli. želela sam da vam pokažem kako se prave i upustvo da ne bi ste grešili kao ja u početku (objašnjeno rečima). :) Krenimo.

                                                           ALT+1=☺
                                                           ALT+2=☻
                                                           ALT+3=♥
                                                           ALT+4=/// (ništa)
                                                           ALT+5=♣
                                                           ALT+6=♠
                                                           ALT+7= 
                                                           ALT+8=◘
                                                           ALT+9=○
                                                           
UPUDSTVO:
Koristi se levi ALT i brojevi sa strane. Drži alt i stisni jedan od brojeva. Skloni ruke sa tastature i dobićeš znak! :) ☺
Post je kratak ali bar sam objasnila! :)
P.S. nisam znala u šta da ovo ubrojim pa sam stavila u DIY rubriku. :) ♥

                                                                         

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. :) Bas zato sam ih i napravila, to jest' objavila post o njima na dlogu! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Znala sam za te simbole , ali dobro je što si se setila da napišem ovaj post jer dosta njih ne zna za ovo. Odlična ideja. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥