my favorite YouTubers and blogers :) ♥ + pitanje (OBAVEZNO ODGOVORITI)

                                                    Hi!
Šta ste danas radile? Ja mislila o čemu da vam pišem. -.- Pre nego sto pocnem post zelim da vas pitam:
 Da li želite da ovde ubacimo TAG-ove?
Ako želite napisite u komentare i ostavite link tog taga koji želite da uradim! :) Sada krenimo sa postom.
Za danas sam vam pripremila zanimljiv post o mojim omiljenim youtuberima i bloggerima. Pa krenimo:

                                                     1.YOUTUBERI:

                                                    1. Bethany Mota

                                    

Bethany pratim već nekoliko meseci. :) Mnogo mi se svidja njen kanal. Medjutim, sada snima retko. -.- Uvek koristim njene savete i ideje!
                                        Omiljeni video snimci:
                                         










2. YASSERSTAIN


Yasserstain je youtuber koji me uvek nasmeje! Odgledala sam vecin njegovih snimaka i zaista su smesni! hahaha...! XD Ovo su moji omiljeni:













Hahaha! On me uvek nasmeje! :') ♥

BLOGGERI:
Pisacu o bloggerkama sa blogova koje citam. :) Nabrojacu ih 5 jer ne mogu da se odlučim za dve najbolje! ;) =)

1. Micy :3

Ona je bloggerka na blogu Be Unique.
Ona ima super savete! Predobra je! :)

2. Milica Stanisic

Ona je  blogerka na blogu style on first place i pise duge postove! Odlicna je! :)

3. Alex♥
Alex je bloggerka na blogu  Beauty of Alex. Super je blogerka i pise kvalitetne i korisne postove! :)

4. Hanna Nimac

Hanna je bloggerka (vlasnica) na blogu My world. Njeni postovi su super i korisni! Ima super ideja za pisanje. ♥

5. Tijana Minic

Tijana je bloggerka na blogu Tijana's diary. Postovi su joj dobro i kvalitetni. :)

koji su vasi omiljeni youtuberi i bloggeri?
KOMENTARIŠITE! :)



                                           

Share:

11 коментара

  1. Yasserstain i Beth su takođe moji omiljeni youtuberi,Zoella je takođe.A bloggerkih ima mnogo koje su mi omiljene.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je super Lina Stardoll blog :D
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je nisam citala niti nameravam jer ne igram stardoll.. ♥ :)

      Избриши
  3. super ti je post, kao i blog, samo nastavi tako :)
    bilo bi mi drago da uđeš malo na moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisneš follow ako ti se sviđa, unaprijed hvala <3

    ОдговориИзбриши
  4. od yt kanala pratim dosta njih:lisu e., pixiwoo, lauren curtis, jacklyn hill, ima ih bas dosta. od blogerica ne volim nikog posebno izdvajati jer mi je svaki blog poseban, od načina pisanja, slika, komunikacije...

    ОдговориИзбриши
  5. Cool ti je Blog i ti :)
    Ako zelis posjeti i moj blog :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!! Pogledaj moj blog i zaprati me na google+ su.. i ja cu tebe..

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥