make up #1

By Sandra Đukić - 19:08:00



                                                             olá meninas!
Kako ste danas? Ja sam baš inspirisana pisanjem! imam toliko ideja... Najverovatnije ću večeras postaviti još jedan post! :D Krenimo sa postom!
Pripremila sam vam jedan make up koji je više za jesen.
potrebno:
                                                             1. zlatna i braon senka za oči


Ja koristim Role Rose koja ostavlja sjaj.
Jedina mana je to što kada počne da spada malo se razmaže i ostavi svuda po licu sjaj! :(

2. Crna olovka za oči

Ova olovka za oči se lakše nanosi nego moje ostale i ostavlja jači trag.

3. Maskara

Ova maskara će malo naglasiti trepavice.

4. ruž

Ja koristim broj 6.

5. Sjaj za usne

Od ovog sjaja se usne samo malo presijavaju.

Sada krenimo sa koracima! :D

1. Nanesite braon senku kao što sam ja.

(Kamera je 3.2 mp-a! :( )

2. Iznad braon boje nanesite zlatnu (žutu) senku.


3. Nanesite crnu olovku za oči iznad trepavica (gde drugde?).


4. Nanesite maskaru na trepavice.

(ova slika je pretamna! soryy ali takva je kamera)

5. Na usne nanesite ruž ali veoma malo. Po vašoj želji nanesite sjaj za usne.


Make up je lep ali ova moja kamera! -.-
Da li vam se svidja make up?

KOMENTARIŠITE!

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Thank you for all coments! ♥