Get to know me ~ Tag

By Sandra Đukić - 19:25:00

                                                              Hay!
Ipak ću krenuti sa tagom jer u proslom postu nisam dobila odgovor na pitanje ''da li da pocnem sa tagovima''! -.-

                                                        Krecemo sa tagom:

                                            1. Da li si dobila ime po nekome?
                                   
                                                    Koliko znam ne...

                                           2. Kada si poslednji put plakala?

                                                  Pre 5 minuta. :( :'(

                                    3. Da si neka druga osoba, da li bi bila prijatelj sa sama sobom?

                                                    Rekla bih da...

                                             4. Da li koristis sarkazam?
         
                                                       Ne.

                                          5. Da li planiras skociti nekada sa bandži džampa?

                                               Neeeee!!!!!

                                            6. Koja ti je omiljena vrsta žitarica?

                    Iskreno ne jedem ni jednu sem kada su u smesi sa hranom... (XP)

                                              7. Što prvo primećuješ kod ljudi?

                                        Primećujem osmeh.

                                          8. Koje su boje tvoje oči?

                                  Pa za sada su plave! *_*

                                      9. da li voliš strašan film ili sretan kraj?

                        Kako kad. -.- zavisi koliko utiče na mene... :) 

                                    10. Omiljen parfem?

                      Pitanje je tesko. Ako bih morala da biram to bi bio ''green trendy''. :)

                     

To je ovakav zeleni parfem ali nema ga na slici... :(

11. leto ili zima?

Kada sam bila manja birala sam leto ali sada je to zima! *_*

12. Televizor ili kompjuter?

S' obzirom na to da mi je hobi (bloggovanje) na komu, biram komp! :)

13. Gde si bila najdalje od kuće?

U Beogradu i na istoku Srbije (Veliko Gradiste).

14. imas li neki specijalan talenat?

Pa ako se u to ubraja gledanje u sliku poznate ličnosti i nacrtati je približno na papir (oči nikada ne budu iste -.-) onda da.

15. Gde si rodjena?

Rodjena u bolnici u Užicu. 

16. koji su tvoji hobiji?

Bloggovanje... *_* i... po malo crtanje. :)

17. Imas li nekogkućnog ljubimca? 

Da! Jednu mačku (ja je zovem Žujka) i jednog psa (zove se Aska ♥) :)

18. Omiljeni film?

Sam u kući 2! hahaha taj film mora uvek da me nasmeje...! :')

19. Da li imas brata ili sestru?

Da.

20. Šta želiš da budeŠ kad porasteš?

Želela bih da budem ''prevodilac'' jezika u drugoj zemlji. :)

To bi bilo sve ua ovaj prvi tag!
Da li vam se svidja tag?
Preporucite mi neki! :)






                                     


         
             

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Post je sasvim okej, mogao je da bude malo duži, ali ok :)

    Pogledaj moj blog: http://tvojadorotea.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  2. Želiš medijske partnere? Ako želiš, možeš mi odgovriti tu ili na moj blog: laras-crazy-world.blogspot.com u komentar nekog posta. :) Inače, post je stvarno super. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican Tag! Imas prelijep blog i imam mozda jednu malu zamjerku a to je da povecas slova :) Sto se tice ostaloga sve je super i zelim ti mnogo srece u blogovanju posto super pises <3
    Pratim te, uzvrati ako zelis!

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. ♥ :) Ako želite mogu povećati slova. :)
      Poseticu tvoj blog.

      Избриши
  4. Prepre je post i jakoo si zanimljiva i jakoo si mi slicna. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Prepre je post i jakoo si zanimljiva i jakoo si mi slicna. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Super tag. Jako originalan. Tvoj blog mi se bas dopada tako da sam se uclanila,ako zelis pogledaj moj blog pa ako ti se dopada uclani se:
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥