Fun on the computer ~ games

                                                      Hay! :)
Juče nisam pisala. Nisam imala inspiraciju ali ih zato danas imam mnogo! :) Ali pre nego sto krenemo sa postom imam  pitanje na koja je obavezno da odgovorite u komentare:

 Da li želite takmićenje za bloggerku?

Molim vas odgovorite u komentare.

Sada krenimo sa postom. Danas ću pisati post iz rubrike ''fun on the computer.''
Ja na internetu (ili kompjuteru) igram samo jednu igricu koja je po meni mnogo zabavna! :) Ona je  ''minecraft''. Igrica je super i sve naj! ☺ ♥
Ja je igram oko... pa od prilike oko 4-5 meseci. Ovako izgleda ikona igrice:

                                                 

OPIS: ako igrate prezivljavanje, cilj vam je, logicno da prezivite kripere, zombije i ostala cuda igrice! XD
Ako ste na kreativnom modu, dobicete sav moguci materijal tako da mozete graditi dokle hocete! :)
Za bolje odjasnjenje kliknite OVDE!

Evo i koraka za skidanje igrice:

1. Ukucace ''mineshaft''
(idite na zu stranicu klikom OVDE!

2. Idete na ''download''.
(Idite klikom OVDE)

3. Kliknete na ''mineshafter launcher''.

4. Sacekajte dok vam se u levom donjem uglu monitora stvori plavougaonik. Kliknite na ''KEP'' (zadrži).

Sacekajte da se to sve preuzme i onda kliknite na taj pravougaonik. Onda će pravougaonik nestati. Posle nekoliko sekundi će vam se stvoriti slika ali ne minecrafta vec stranice na kojoj trebate kliknuti ''PLAY''.
Zatim upisite kako ce te da se zovete (ja sam jelena@gmail.com).
Onda idete (mislim, davno sam skinula) na play ponovo i sacekate da se sve preuzme i instalira.
P.S. mozda ce te morati jos jednom da ovo ponovite, ja sam morala. :)

SLEDECI KORACI:

Idite na ''napravi nhovi svet''.
Onda ukucajte ime sveta.
U prozoru dole odaberite koji rezim hocete.
(prezivljavanje, tvrdokorno, varanje - kreativno)
Zatim možete ići na ''jos neke opcije'' i odabrati hocete li ravan ili stenovit oblik zemljista, stvaranje sela i kovcega. :)

Ako vam ovako ne uspe pogledajte OVAJ video! :)
Sigurno nisam dobro objasnila kako bi ste me shvatili pa pogledajte i taj video! :)

Da li ste instalirali igricu?
Da li vam radi? :)

KOMENTARISITE! 


Share:

0 коментара

Thank you for all coments! ♥