February favorite's


                                               Hey girl! :)
Evo i zadnji dan februara... :) Odlučila sam da od sada pisem i favorite na kraju meseca! :D jeej! Hajde da odmah krenemo sa postom:
                                  Odeca:

                   


                                   

Ova kombinacija mi je omiljena! Toliko sam je nosila...! :D

Filmovi:

Ovog meseca se nisam posebno interesovala za filmove ali evo nekih koje sam gledala:

Evo gledala sam ''sam u kući 2''. Odgledala sam ga jednom na pocetku meseca! XD


:) ♥

Serije:

Odbačena


Do skoro sam gledala i Sulejmana Veličanstvenog ali mi je postalo veoma dosadno pa sam prestala da pratim! :D

Šminka i kozmetika:

RoleRose senka za oči

Sa ovom senkom sam vec pravila make up. Moja je malo drugacija. Moju mozete videti OVDE!

Glicerinska Krema

Često mi je ova krema pomogla u ovom mesecu! :D

Pearly Shine balzam za usne labello

Ovo labelo ostavlja sjaj i mnogo pomaze usnama! Recenziju pogledajte OVDE!


Ova maskara ostavlja plav trag na trepavicama. :D

Trendy Green parfem


To je zeleni parfem kao gore na slici ali ga nisu stavili! :(

Knjige:

Beli očnjak


Opis knjige pogledajte OVDE! :)

Doktor Dulitl


Kratki opis pogledajte OVDE!

Muzika:

Ariana Grande ~ Problem

Avicii ~ hay brother

YouTuberi:

MayBaby (klik)

Omiljen video:


yasserstain (klik)

♥ :) ☺

bloggovi:




P.S. izvinite sto nema snimaka! Nesto mi nije uredu sa postavljanjem! :(

To bi bio moj ''february favorite's''.
Nadam se da vam se svidelo!
Bay!

Share:

7 коментара

  1. Hej hej :) super ti je ovaj post, ali jako mi se sviđa i tvoj cijeli blog :) bilo bi mi drago da pogledaš moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisneš follow. Hvala unaprijed <3

    ОдговориИзбриши
  2. odličaan post :D sviđaju mi se tvoji favoriti ,iako ja sam gledala i Sulejmana i odbačenu ali ih ne gledam više nisam ja baš fan serija ,a za ostatka ne bih mogla baš mogla komentarisati jer ništa od ovog nisam isprobala do sada . :) moram reći da i ja volim Ariana Grande ~ Problem,Avicii ~ hey brother ,to su mi tako genijalne pjesme :D od svih ovdje blogova pratim samo od Alex blog i on je geeenijalan :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥