Česte greške koje pravimo pri crtanju

By Sandra Đukić - 19:46:00

                                                        Hello!
Večeras dolazim sa jednom zanimljivom temom ''česte greške koje pravimo pri crtanju''. (P.S. sliku nisam ja nacrtala. Nacrtala sam jednu ali neće da se prebaci na memorijsku karticu pa na kompijuter :( ♥)

                               Primer lepo nacrtane slike:

                                  

Na ovoj slici su svi detalji pravilno i dobro nacrtani. Da li i mi tako crtamo? Možda nam se čini ali često pravimo neke greške.

1. Oči

Oči često nacrtamo sa dva polu-kruga. Na slici gore možete primetiti da su oči nacrtane dole vise pravo a gore polukružno, zatim iznad očiju malo ''pocrćeno'' i dobili su oči kao sa slike gore.

2. Kosa

Kada se crta kosa, pažnja treba da se obrati na linije i oblikželjenog crteža kose. Npr. želite pundju kao sa slike:

Idete polu-kružno olovkom vise linija ka gore kao sa slike. Na kraju možete posenčiti malo pundju. ☺ Ako želite kao sa slike da nekoliko vlati kose lebdi na vetru ili u vazduhu, sa tačke od koje želite da taj pramen počne iscrtate dve linije razmaka oko 3-4 mm i posenčite malo po tom pramenu.

3. Manje linije

Ako bi naprimer želeli da nacrtate neku sličnu sliku kao gore, nikako ne smete izostaviti linije. Na primer... VRAT:

Ako bi ste crtali glavu okrenutu u stranu kao sa slike, bila bi obavezna blaga koja linija. Ako bi ste crtali glavu koja ide pravo, možete nacrtati blagu liniju ispod vilice ili na mestu gde se na crtežu sklapaju vrat i ramena. ☺ ♥

Nadam se da sam vam pomogla ili da ste bar shvatili na sta mislim. ♥ Ako ste shvatili sigurno će te bez moje pomoći ukapirati na sta mislim. Ovo se ne odnosi na one koje pravilno crtaju lik ili sl. ♥ ☺

Da li vam je post malo pomogao?
KOMENTARIŠITE! ☺ ♥




                               

  • Share:

You Might Also Like

19 коментара

  1. Odlično si se setila ove ideje.Ja crtam i baš mi dobro ispadne.Više vodim računa oko detalja ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiva ideja za post, odlični saveti. Super je post ♥ :)

    march-baby-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post.Stvarno si se potrudila! http://samokreativno.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično si uradila ovaj post iako bih stvarno voljela vidjeti tvoj crtež,u nekom drugom postu postavi :) i da ovo je jako mastovita ideja ,stvarno me odmah pri naslovu sve dotaklo ...eto ja bih još komentarisala o tome koliko sam ja grozan slikar ali ne mogu jer moram da idem uciti a isto tako razv.mi laptop pa ti pišem s moba :)
    Iamforeverdirectioner.blogspot.com
    Emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... Postavicu moj crtez danas ili sutra u postu o mojim crtezima i njihovoj ''izradi''. :) Poseticu tvoj blog. ♥ ☺

      Избриши
  5. Super što si ovo napravila, trebaće mi za likovno hehe... :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,svaka cas na ideji.Ja nazalost ne znam da crtam :-/
    Jako bih volela videti tvoj crtez u nekom narednom postu :-)

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ novi post <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Hvala! :)
      Stavicu moj crtez u postu ovih dana ''moji crtezi'' ali moram samo malo da ga osencim. :) Ali nzm. da li ce se prebaciti na komp... -.-

      Избриши
  7. Nisam baš neki umetnik, a sa ovim savetima valjda ću se potruditi da lepše crtam. Haha. Nova sam u blogovanju, pa bi mi bilo drago ako bi posetila moj blog.
    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hocu naravno. Bice mo drago ako ti ovi saveti budu bili od pomoci Vesnera... ♥

      Избриши
  8. Definitivno jedan koristan i originalan post. Svaka čast na ideji. Mislim da si mnogima pomogla , pa i meni. :)

    Moj blog:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Imas odlicne ideje, ovo ce mi sigurno pomoci;)

    ~lifestylebylucija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Imas odlicne ideje, ovo ce mi sigurno pomoci;)

    ~lifestylebylucija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post lepe teme si se dohvatila .Ja lepo crtam i pridrzavam se svih ovih saveta
    PRATITE ME i komentarisite postove
    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥